هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

تورس:وقتشه که سخت کار کنم

هواداران فرناندو تورس: فرناندو تورس,مهاجم 29 ساله ی چلسی,در جدیدترین اظهارات خودش گفته که باید هر چه سریع تر به فرم اصلی خودم برگردم و...



فرناندو تورس,مهاجم 29 ساله ی چلسی در جدیدترین اظهارات خودش گفته که باید هر چه سریع تر به فرم اصلی خودم برگردم و سخت کار کنم.

این در حالی است که تورس بازی تیمش مقابل شالکه در لیگ قهرمانان اروپا را از دست داده و مهاجمان دیگر چلسی از این موقعیت حداکثر استفاده را کرده و برای تیمشان گلزنی کردند.

اظهارات تورس:"همان طور که شما میدانید من دچار گرفتگی ماهیچه ی پا شدم و حداکثر تا دو یا سه هفته ی دیگه قادر به همراهی تیمم نیستم.برای همین باید در اسرع وقت به آمادگی کامل دست پیدا کنم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد