هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

تولد یک سالگی وبلاگ هواداران فرناندو تورس !

هـواداران فـرنـانـدو تـورس: خب دوستان عزیز امروز تولد یک سالگی وبلاگ هواداران فرناندو تورس است، آبان ماه سال پیش در چنین روزی بود که اولین پست را در وبلاگ نوشتم، چه زود یکسال گذشت! امیدوارم این وبلاگ با حمایت ها و البته نظرات و انتقادات سازنده شما که در طول این یکسال همواره مشوق و یاریگر من بوده، بتواند سالیان سال با مطالب مفید و کاربردی در خدمت همه شما دوستان عزیز باشد.


در این مدت دوستان زیادی پیدا کردم که دوستیشون مایه افتخار من بوده و هست که جا داره همینجا ازشون تشکر کنم: (سیاوش سلیمی، آرش یعقوبی و معراج آقاجری...)

دوست های عزیز دیگه ای هم دارم که خوانندگان وبلاگ هستند اونها هم با کامنت ها و نظراتشون باعث دلگرمی برای ادامه کار میشن، عزیزایی هم هستند که خوانندگان خاموش وبلاگ هستند، میان به وبلاگ بدون اینکه ردی ازشون باقی بماند، این رو آمار بازدید وبلاگ بهم میگه که تعدادشون روز به روز زیاد میشه اینجا لازم میدونم از همه محبت ها و ابراز لطف هاتون تشکر کنم. {دوستدار شما پیمان بابایی مدیر وبلاگ}

نظرات 6 + ارسال نظر
علی دوشنبه 20 آبان 1392 ساعت 17:35 http://sport1999.mihanblog.com

داداش واقعا مبارک باشه انشعلا تولد 99 ساله گیش

مرسی علی جان

معراج دوشنبه 20 آبان 1392 ساعت 17:56 http://download-land.rozblog.com

سلام داش.اون پسره که بالا ی کیکه تو هستی؟

spite13 دوشنبه 20 آبان 1392 ساعت 18:08

مبارک باشه!

مرسی

siavash چهارشنبه 22 آبان 1392 ساعت 01:57 http://www.soccerwaves.ir

پیمان جون مبارک باشه داداش واقعا از پارسال تا امسال کلی از وبلاگ بروزت و مطالب زیبا و کلیپ های واقعا قشنگت لذت بردیم،امیدوارم وبت هرسال پربارتر از سال های قبل باشه. خییییییییییییلی چاکریم.

دوست داریم پیمان جون

مرسی سیاوش جان ما کوچیکتیم

ارش فرناندو پنج‌شنبه 23 آبان 1392 ساعت 18:05 http://www.f9t-iranian-lovers.blogsky.com/

مبارک باشه پیمان جون . خداییش خیلی خوش حال شدم .
صد سال به این سال ها !

مرسی آرش جان.

نوید یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 18:54

با کمی تاخیر تولد یک سالگی وبلاگ هواداران تورس مبارک باد پیمان از اون موقع وب رو دیدم همیشه کلیپها رو دریافت کردم و مطالب رو خوا ندم دوست دارم. به امید دیدار

مرسی نوید جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد