هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

مصاحبه اختصاصی شبکه ی اسکای اسپورتس با تورس در مورد زندگی اش در چلسی

هواداران فرناندو تورس: چند روز پیش شبکه ی اسکای اسپورتس یک مصاحبه ی اختصاصی را با فرناندو تورس ستاره باشگاه چلسی انجام داد و در اون مصاحبه از او در مورد روند زندگی فوتبالی اش در چلسی را پرسید و...




تورس در گفتگو با شبکه ی اسکای اسپورتس: "انتظار ندارم که در همه ی بازی ها از ابتدا در ترکیب باشم تا زمانی که به یک روند ثابت گلزنی دست یابم."

مصاحبه گر: از اینکه یک هفته در میان بازی می کنید راضی هستید؟

پاسخ تورس: "این به عملکرد شما بستگی دارد. اگر هر هفته بازی کنید و گل بزنید پس شما می توانید بیشتر بازی کنید. به همین علت کسانی مثل رونالدو و مسی هرگز تعویض نمی شوند زیرا آن ها هر هفته گل می زنند."

ناندو ادامه داد: "حالا این فقط بخشی از زمان است. در اتلتیکو و لیورپول من این مشکل را نداشتم اما در حال حاضر در چلسی و همچنین تیم ملی اسپانیا این مشکل را دارم. من این را می دانم که باید گل بزنم و اگر اینکار را نکنم مسلما کسی دیگری جای من را می گیرد و این طبیعیت فوتبال است."

"تورس همچنین گفت که با تمام مشکلات و سختی ها هنوز از فوتبالش لذت میبرد و اضافه کرد که: زندگی شما همیشه عالی نیست. شما باید در برابر سختی ها و مشکلات قوی باشید و زندگی فوتبالی من تقریبا شبیه به همین است و زندگی هر فوتبالیست دیگری هم همین مسیر را طی می کند."

"من فکر نمی کنم که مردم یک شبه از صفر به یک قهرمان تبدیل شوند و بتوانند مدت طولانی در آن حالت بمانند. این واقعی نیست. روزی هر کسی یه تجربه دشوار خواهد داشت. و اگر در مسیر شما اتفاق های خوب و بد باشد باعث می شود تا آماده تر باشید."

"کاری که من همیشه سعی می کنم انجامش دهم تلاش است و این تمام چیزی است که از دست من بر می آید. وقتی امور به میل شما پیش نمی رود تنها کاری که از دست من بر می آید تلاش بیشتر است."

"من خیلی خوشحالم چون همیشه اون چیزی رو که خواستم انجام دادم. من میگم یه روزی که شغل فوتبالیم به پایان برسد. نکته اصلی این است که شما نمی توانید هیچ هم تیمی پیدا کنید که در مورد من بد صحبت کند. اولویت من این بوده و چیزی است که از کودکی یاد گرفته ام. شما خود سرنوشت را رقم میزنید. ممکن است دوست داشته باشید بهترین بازیکن و بهترین گلزن بشید اما این کار همیشه ممکن نیست."

چلسی روز دوشنبه ساعت 23:30 مقابل آرسنال بازی دارد و تورس در این مورد گفت: "ما داریم به ورزشگاه امارات میرویم تا این بازی را ببریم و به صدر جدول بازگردیم. ما تقریبا آنجا هستیم و نزدیک و نزدیک تر میشویم. همه ی تیم ها دارند امتیاز از دست می دهند و امیدواریم تا آخر کریسمس بتوانیم در بالای جدول باشیم. به نظر من این دوره ی زمانی که در آن هستیم خیلی حیاتی است و بازی های مهمی را در پیش رو داریم. "لیگ کاپ، لیگ برتر، لیگ قهرمانان اروپا"

*******************************************
• ترجمه اختصاصی برای اولین بار از وبلاگ هواداران فرناندو تورس

منبع خبر: http://www1.skysports.com/news/11095/9082306

نظرات 2 + ارسال نظر
Alireza یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 18:28

عزیزم از چلسی اتوبوس برو.سه سال چهل و یک گل

torres چهارشنبه 11 دی 1392 ساعت 00:25

امکانش هست لینک دانلودش رو بذارین؟اگه زحمتی نیست.مرسی از وبلاگ خوبتون

اگر پیدا کردم و برام مقدور بود حتما قرار میدم دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد