هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

اظهارات گری نویل درباره ی تورس:او واقعا نمایش ضعیفی داشت

هواداران فرناندو تورس: گری نویل ستاره ی سال های نه چندان دور خط دفاعی منچستر در جدیدترین اظهارات خودش به انتقاد از تورس و مهاجمان چلسی پرداخته و عنوان کرده که چلسی باید در...


گری نویل ستاره ی سال های نه چندان دور خط دفاعی منچستر در جدیدترین اظهارات خودش به انتقاد از تورس و مهاجمان چلسی پرداخته و عنوان کرده که چلسی باید در فصل جدید نقل و انتقالات زمستانی و یا حداکثر تابستانی به دنبال خرید یک مهاجم گران قیمت باشد.

چلسی در آخرین بازی خودش مقابل آرسنال در لیگ برتر انگلیس با نتیجه ی 0-0 متوقف شد تا مهاجمان این تیم باز هم در امر گلزنی نا موفق باشند.

اظهارات گری نویل:"وقتی شما با یک مهاجم بازی میکنید او را در موقعیت حساسی قرار داده اید.این در حالی است که فردی که در این پست بازی میکند باید دارای استعداد استثنایی باشد.این به این دلیل است که بازی در این پست بسیار دشوار است و این نقطه در زمین بازی بسیار حساس و تاثیرگذار است."

او در ادامه میگوید:"تورس در این بازی باید عملکرد بهتری از خود به جا میگذاشت.او در پشت سر خود هافبک هایی نظیر ماتا و اسکار و هازارد را در اختیار دارد.ولی باز هم گلزنی نمیکند و همه این ایراد را از آنها میدانند نه تورس!چگونه است که مهاجمانی نظیر آگوئرو و ژکو و نگردو این گونه قدرتمند ظاهر میشوند.تفاوت منچستر سیتی و چلسی در همین است.از نظر من تورس واقعا نمایش بسیار ضعیف و ناامید کننده ای در بازی برابر آرسنال از خود نشان داد.مهاجمان چلسی خوب هستند.اما آنقدر که باید خوب باشند عمل نمیکنند.آنها هنوز دو امتیاز با صدر فاصله دارند و فصل خوبی را سپری کرده اند اما باید به سرعت درباره ی مهاجمان خویش دست به کار شوند.فرقی نمیکند که اتوئو و با را هم بازی دهید یا خیر.آنها هم عملکرد مشابهی از خود به جا میگذارند."

اظهارات معراج:برو بابا!

نظرات 4 + ارسال نظر
Alireza چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 23:07

تو دیگه خفه بابا.جیمی کرگر:فکر نکنم بازیکنی بخاد مثل گری نویل شه

katayoon چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 23:29

Akhe in in vasat chi migee ...boro jam kon baba

محمود پنج‌شنبه 5 دی 1392 ساعت 00:48

والا تو این بازی ماتا و اسکار رو نیمکت بودند و هازارد هم روز خوبش نبود وقتی برای تورس موقعیت ایجاد نمی شود خوب چه کند

لطفا نظر مرا نمایش دهید

چشم دوست عزیز!

مهران جمعه 13 دی 1392 ساعت 18:54

تورس اگه برگرده روزای اوجش کسی حریفش نیس خطاب به منتقدان: بترسید ازروزی که تورس همون تورس لیورپول بشه بترسید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد