هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

خاطره:گل تورس به بارسلونا در دقیقه ی 90/نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا-2012


سلام به همه.من و پیمان تصمیم گرفتیم تا یک بخش جدید رو در وب راه اندازی کنیم.اسمش هم هست

"خاطره انگیز"
امیدوارم راضی باشید

 
اگه شما هم طرفدار اصیل تورس باشید حتما اون شب فراموش نشدنی رو فراموش نمیکنید!شبی که تورس بارسلونا رو خوار کرد.والدس رو خوار کرد.به 110 هزار نفر در نیوکمپ فهماند که من "فرناندو تورس" هستم...

ویدیوی گل تورس بعد از عکس ها قرار داده شده است.

در ضمن اگر خواستید میتونید نظر خودتون رو درباره ی این بخش جدید بگویید.








بعد از زده شدن این گل چه حسی داشتید؟!

نظرات 8 + ارسال نظر
alireza چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 16:57

خوب بد زشت/خیلی بد بخاطر حذف بارسا و خوب به خاطر گل تورس که خیلی تحت فشار بود.ولی کلا دردناک بود

spite13 چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 22:14

عالی دادا این پست عالیه ادامه بده!
حس ک چه عرض کنم کل فامیل طرفدار بارسا من یکی طرفدار چلسی و تورس وقتی این گل زد دیگه منفجر شدم حساب کن اون موقع شب اصا ی وضعی!
زنگ همه رو بیدار کردم!
چ استارتی زده بود ماسچرانو ی خاک حسابی خورد!

spite13 چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 22:53

تو خط چهارم منظورم این بود ک زنگ زدم همه رو بیدار کردم!
لطفا درستش کن!

ما تغییری تو نظرات شما نمیتونیم بدیم دوست عزیز. بلاگ اسکای این امکان رو نداره.

spite13 پنج‌شنبه 3 بهمن 1392 ساعت 08:03

ok!

farshad پنج‌شنبه 3 بهمن 1392 ساعت 15:23

خیلی کیف کردم حال این یوفالونا رو گرفت..همزمان با تورس منم یه سجده شکر رفتم

behzad شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 15:22 http://shadmehr-music32.blogsky.com

سلام دوست گرامی وبلاگ خوبی و زیبایی دارید من شما رو به دیدن وبلاگ خودم دعوت میکنم اومیدوارم خوشتون بیاد خوشحال میشم نظر زیبای خوتون رو برام بگذارید
http://shadmehr-music32.blogsky.com
منتظر نظر زیبای شما هستم

TahEr سه‌شنبه 29 بهمن 1392 ساعت 12:17

vaghti torres oon gol ro zad engar khodam zadam . az khoshhali nazdik bood gerye besham .
man 17 salam bishtar nis estilo ghiyafam o bazim kamelan shabihe eshghame ( Torres ) dar hale hazer daram too tim bozorgsalan mes rafsanjan too lige daste yek bazi mikonam har ki ke mano mishnase midoone ke asheghe torre hastam . behem migan age olgoot ye bazikone dige bood bzit kheili behtar mishod . vali oona nemidoonan torres kiye chon nashnakhtanesh .

بارسا پنج‌شنبه 23 دی 1395 ساعت 20:50

گل اینیستا تو فینال UCL که یادتان نرفته

:-/ اون به ما چه !؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد