هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

فرناندو تورس در چلسی سه ساله شد!

هواداران فرناندو تورس: خیلی زود گذشت.درست تو همچین روزی در 1 فوریه ی سال 2011 فرناندو با رقم باور نکردنی 50 میلیون پوند به چلسی پیوست.انتقالی که خیلی ها اون رو بدترین انتقال قرن 21 مینامند.(بقیه در ادامه ی مطلب...)



سال سوم هم گذشت.سالی که همه فکر میکردند تورس با توجه به رفتن دروگبا به اوج برگردد.اما ناندو ثبات نداشت.فروغی که گاه روشن بود و گاه اصلا فروغی دیده نمیشد!حال نگاهی به سال سوم ناندو در چلسی می اندازیم.

شروعی رویایی

تورس فصل را بسیار خوب ادامه داد.او توانسته بود به روز های خوب خود بازگردد و گل های بسیار مهمی را به ثمر برساند.اما چیزی که بیش تر از همه نمایان بود کوتاه کردن موهای او بود!



او روند گلزنی های خود را ادامه داد تا حدی که بنیتز در کنفرانس های خبری تمام بازی ها از او تمجید میکرد.روند عالی تورس با گلزنی در فینال لیگ اروپا کامل شد و او آخرین گل فصل خود را در مقابل استون ویلا به ثمر رساند تا همه شاهد ظهور دوباره ی تورس باشند.

فصل خوب تورس با آقای گلی در جام کنفدراسیون ها پایان یافت و او با 5 گل و 1 پاس گل کفش طلای آن مسابقات را بدست آورد.


فصل جدید تورس اینبار با مورینیو آغاز شد.تورس در بازی های پیش فصل چندان خوب نبود و همین امر مورینیو را وادار کرد تا به دنبال مهاجم نوک جدیدی باشد.او ابتدا لوکاکو را به چلسی آورد اما عملکرد عالی تورس در فینال سوپر کاپ اروپا مقابل بایرن مونیخ مورینیو را مجاب کرد تا دوباره از او به عنوان مهاجم اول تیم استفاده کند.



فصل جدید آغاز شد اما مورینیو دست بردار نبود و در نهایت ساموئل اتوئو را به چلسی آورد و در سه بازی پیاپی فرناندو را 90 دقیقه نیمکت نشین کرد اما این پایان کار نبود و فرناندو با عملکرد عالی خود در بابر سویندون بار دیگر ارزش های خود را برای مورینیو به اثبات رساند.ناندو بار دیگر در اوج قرار گرفت و توانست مقابل شالکه دو بار گلزنی کند و یکی از بهترین بازی های خود برای چلسی را مقابل منچستر سیتی به نمایش بگذارد و سبب پیروزی تیمش در آن بازی حساس شود.



هیچ کس بر عملکرد فوق العاده ی او در بازی برابر تاتنهام غافل نبود اما چنگ او بر صورت ورتونگن,مدافع تاتنهام,سوژه ی تمام رسانه ها شد و او را تا آستانه ی محرومیت پیش برد.اما در نهایت او بخشیده شد.ولی آن بازی پایانی بود بر بازی های استثنایی تورس!

(عجب عضله هایی داره این تورس!)



بدشانسی های تورس پایانی نداشت.او در بازی برابر استوا بخارست در لیگ قهرمانان اروپا مصدوم شد.آن هم در دقیقه ی 11 و درست در اوج خود!و این دقیقا همان نکته ای بود که مورینیو به آن اشاره کرد.

از آن بازی به بعد تورس عملکرد درخشانی در حد بازی های قبلی خود نداشت و گاه در حد خوب بود.و این چراغ سبزی بود برای به کار گیری بیشتر اتوئو و دمبا با در ترکیب اصلی به جای ناندو.

مصدومیت های تورس ادامه داشت تا زمانی که او دوباره توانست بازی های خوبی از خود نشان دهد و عملکرد عالی او برابر ساوتهمپتون(انصافا نوشتنش خیلی سخته!)شروعی دوباره بر فیکس شدن تورس بود.



او همچنین توانست در بازی های بعدی نیز عملکردی عالی از خود نشان دهد و گل هم بزند اما مورینیو به طور کاملا ناگهانی او را برای بازی مقابل منچستر یونایتد بر روی نیمکت نشاند و از اتوئو استفاده کرد.حتی همان ده دقیقه ای که به تورس بازی داد هم با مصدومیت دوباره ی او همراه شد و لیگامنت او آسیب دید تا او تا هم اکنون که این متن را میخوانید مصدوم بماند.و این پایانی بود بر عملکرد سال سوم فرناندو در چلسی.

متن کاملا اختصاصی از وبلاگ هواداران فرناندو تورس-توسط معراج

لطفا با ذکر منبع کپی کنید.ممنون.

نظرات 3 + ارسال نظر
spite13 جمعه 11 بهمن 1392 ساعت 22:39

امیدوارم از امسال اینقدر خوب کار کنه که دهن همه منتقدا را ببنده!
هرچند تو این 3سال هم خوب کار کرده مخصوصا از نیم فصل دوم پارسال!
این مصدومیت های لعنتی اگه نبود!
خدایا کمک کن دوباره به اوج برگرده و تو جام جهانی بترکونه!

الهی آمین!

ارش فرناندو شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 15:22 http://f9t-iranian-lovers.blogsky.com/

ایول اقا معراج خیلی زحمت کشیدی . افرین .

خواهش میکنم آرش.قابلتو نداشت.ولی نمیدونی نوشتنش چه بدبختی هایی داشت!

farshad شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 18:07

we love nando

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد