هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

احتمال حضور فرناندو تورس در بازی امشب مقابل استون ویلا

هواداران فرناندو تورس: مورینیو در کنفرانس خبری قبل بازی با استون ویلا از هفته ی 30 لیگ برتر انگلیس گفته که تورس در تمرینات حضور داره و شرایطش به گونه ای میباشد که ممکن است در ترکیب اصلی قرار بگیرد. بقیه ی صحبت های مورینیو در ادامه ...

احتمال حضور فرناندو تورس در بازی مقابل استون ویلا


مورینیو در مورد ریکاوری تورس گفت:
"فرناندو خیلی خوب است. شاید فردا از او در ترکیب استفاده کنیم، شاید هم نکنیم. اما سه شنبه امکانش بالاست. شرایطش خوب است باید دید که تمرین امروز چگونه پیش میرود و نظر خودش چیست."

مورینیو ادامه داد: "برای ریکاوری تورس، هرکاری که تیم پزشکی لازم بود انجام داده اند. عملکرد آن ها خوب بوده است."

نظرات 6 + ارسال نظر
spite13 شنبه 24 اسفند 1392 ساعت 10:32

سلام!
تازه از سایت چلسی خوندم اومدم بهت بگم دیدم ک داداش ما از ما جلوتره دمت گرم خبر خوبی بود دم عید!

خواهش میکنم داداش

ارش فرناندو شنبه 24 اسفند 1392 ساعت 13:55 http://www.f9t-iranian-lovers.blogsky.com/

ایول به تورس خستگی ناپذیر !

elnino شنبه 24 اسفند 1392 ساعت 14:07

Eyvalllll khodr o shokr 1haftei khub shod:-)

مهدی شنبه 24 اسفند 1392 ساعت 15:32

عالی بود دوست عزیز
بهتر از این نمی شد
دستت درد نکنه بابت این خبر ناب
من که کلی خوشحال شدم خدا را شکر
امشب بازی نکنه هم مهم نیست مهم بازی سه شنبه است که ایشالله تو این بازی هم گل بزنه
به امید موفقیت های روز افزون فرناندو وگلزنی در برابر گالاتاسرای

خواهش میکنم مهدی جان.

عشق من تورس شنبه 24 اسفند 1392 ساعت 15:42

عالی هستید و فوق العاده
سرعتت از سرعت نور هم فکر کنم بیشتر باشه تو پخش خبر
یه عالمه خوشحالمون کردی!

خواهش میکنم دوست عزیز. لطف دارین شما

spite13 شنبه 24 اسفند 1392 ساعت 20:27

ی خبر خوب دیگه تورس تو ترکیب اصلی هستش!!!!!!!
خدایا کمکش کن گل بزنه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد