هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

تورس: امیدوارم در جام جهانی حضور داشته باشم

هواداران فرناندو تورس: تورس مهاجم اسپانیایی چلسی که چند سالی هست وضعیت خوبی در این تیم ندارد همچنان امیدوار است که در جام جهانی 2014 برزیل حضور داشته باشد.

تورس، امیدوارم در جام جهانی حضور داشته باشم

بــه ادامــه بــروید ...

فرناندو تورس برای قرار گیری در ترکیب تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2014 برزیل این بار کار سخت تری نسبت به رقابت های پیشین دارد چرا که او باید با بازیکنانی نظیر: دیگو کاستا، آلوارو نگردو، داوید ویا و فرناندو یورنته رقابت سختی داشته باشد.

حضور ساموئل اتوئو و دمبابا در چلسی شرایط را برای درخشش تورس در این باشگاه سخت کرده است، اما ال نینو امیدوار است که در جام جهانی حضور داشته باشد.

فرناندو به روزنامه ی آ اس گفت: "کسانی که به جام جهانی دعوت میشوند باید بهترین شرایط ممکن را داشته باشند تا مربی او را انتخاب کند تلاش خودم را خواهم کرد و می دانم چگونه باید عمل کنم. عملکرد من در آخر فصل بسیار مهم است."

فرناندو ادامه داد: "ما مدعی قهرمانی در لیگ برتر هستیم، همچنین به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کرده ایم و می توانیم پایان خوبی را برای این فصل رقم بزنیم. وقتی در بازی های مهم تر به میدان بروم و اهداف بزرگ تری داشته باشم آن وقت می توانم بهترین ها را انجام دهم."

تورس در این فصل تنها 9 گل برای آبی ها در همه ی رقابت ها به ثمر رسانده است. همچنین برای بازی های دوستانه چند هفته پیش در لیست دعوت شدگان دلبوسکه هم نبود. این ها شاید زنگ خطری برای این مهاجم 30 ساله ی باشگاه چلسی باشد.

تورس در پایان گفت: "تیم ملی برای من جایگان ویژه ای دارد و دعوت شدن به تیم ملی همیشه برایم تجربه ی فوق العاده ای بوده است و فرقی ندارد برای بار اول باشد یا صدم."

فرناندو تا به اینجای کار برای تیم ملی اسپانیا 36 گل به ثمر رسانده است که میشه گفت آمار نسبتا خوبی نسبت به دیگر مهاجمان این تیم دارد.
نظرات 3 + ارسال نظر
masoud.f9t جمعه 1 فروردین 1393 ساعت 16:11

ایشاالله...

ارش فرناندو جمعه 1 فروردین 1393 ساعت 16:59 http://www.f9t-iranian-lovers.blogsky.com/

به امید خدا . البته من که یقین دارم .

siavash جمعه 1 فروردین 1393 ساعت 17:07 http://tarafdaran-football.ir/

خداوندا تقدیر دوستان را در سال آینده به گونه ای قرار بده که در پایان سال
از گذشته خود افسوس نخورند . . .

سیاوش سلیمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد