هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

کریستال پالاس 1-0 چلسی، عکس های فرناندو تورس در این بازی

هواداران فرناندو تورس: تیم چلسی از هفته ی 32 لیگ برتر انگلیس در حالی که در زمین حریف بازی تهاجمی را داشت سرانجام روی گل به خودی جان تری این بازی را واگذار کرد. در این بازی تورس از ابتدا در ترکیب آبی ها حضور داشت و چند موقعیت خوب را از دست داد. مشاهده چند عکس از فرناندو در ادامه ...

کریستال پالاس 1-0 چلسی، عکس های فرناندو تورس در این بازی


چلسی با شکستی که مقابل کریستال پالاس متقبل شد باعث شد تا در کورس قهرمانی لیگ برتر کمی عقب بماند. آبی ها فعلا با 62 امتیاز در صدر جدول میباشد.

تورس هم که تو هر بازی شرایطش داره بدتر میشه و خودش هم میدونه که با این وضع ممکن هست جام جهانی 2014 برزیل را از دست بده. فرناندو اگه میخواد که تو جام جهانی باشه باید عملکردش را بهتر از این کند.










































نظرات 13 + ارسال نظر
katayoon یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 17:58

Aaaay vaaay che bad shasi E avordan....:(

ارش فرناندو یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 18:18 http://www.f9t-iranian-lovers.blogsky.com/

ای بابا حیف شد . ولی ایراد نداره تورس تو بازی با پاریسن جبران میکنه .

عشق من فرناندو یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 20:24

سلام خسته نباشید؟
فرناندو دیشب خوب بازی نکرد؟چندتا موقعیت هم خراب کرده؟
وقتی امار گلزنی مهاجمان اسپانیا رو نگاه میکنم کم کم ناامید میشم اینجوری شانس حضورش داره کم رنگ میشه واسه جام جهانی اخه چرا فرناندو اینجوری شده؟؟
فرناندوی جنگجوی من به خودت بیا اخه جام جهانی بدون تو صفا نداره

عشق من فقط فرناندو یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 20:57

ببخشید شما کلا به سوالات پاسخ نمیدید یا فقط به سوال من پاسخ نمیدید؟
مگه نظر گذاشتن واسه همه ازاد نیست اقا پیمان؟؟؟؟

سلام، ببخشید یادم رفت جوابتون رو بدم.
چرا آزاده ...
جواب سوالاتون
چرا خوب بود فقط کمی بد شانسه
آره 2 تا موقعیت خوب رو از دست داده
دلایلش زیاده دوست عزیز ... !

عشق من فرناندو یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 21:22

تو وبسایت چلسی هرچی از دهنشون در میاد به فرناندو میگن و کلی توهین بهش میکنن
اخه چرا این جورین هوادارای چلسی؟انگار فرناندو دشمنشون
طرفدارای هیچ جا اینجوری نیستن!
واقعا واسه بعضیاشون متاسفم که اینجوری قضاوت میکنن که عادلانه نیست!
.قتی نظراتشون رو میخونم بد جور عصبی میشم همش توهین امیزه

نمیدونم والا منم تعجب کردم نظرات رو خوندم. کافی تورس تو یه بازی یکم بد کار کنه دیگه از قیمتش شروع میکنند تا ... ازش انتقاد میکنند

katayoon یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 21:36

Shoma midoonid khalkoobiyee jadide torres chiye???

سلام. بله میدونم، تا چند لحظه دیگه خبرش را تو وب قرار میدم

elnino یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 23:17

ایشالا از چلسی بره!!!! خیلی اشتباه کرد ازلیورپول جدا شد

معراج دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 14:34 http://f9tfans.blogsky.com

هیچ وقت دوست نداشتم این حرف رو بزنم و فکرش رو هم نمیکردم که این رو بگم.اما من دیکه از تورس نآمیدم.دلم رو شکوند وقتی بازیش با کریستال پالاس رو دیدم..خراب کردی آقای النینو.بدجوری هم خراب کردی

مهدی دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 19:39

بابا شمارو به خدا یک مسیجی برای این رفیقمون (تورس)بزاره بسه دیگه خسته شدیم این قدر که به ما وخودش نا سزا گفتند

فقط النینیو سه‌شنبه 12 فروردین 1393 ساعت 21:15

ببخشید من هم با نام مهدی نظر میذاشتم ولی چند وقتی هست نظر نذاشتم اون کسی که به اسم مهدی نظر گذاشته من نیستم
من تا اخرش پشت فرناندو هستم و خسته نمیشم

عشق من فرناندو سه‌شنبه 12 فروردین 1393 ساعت 21:23

فرناندو از نظر روحیه بهم ریخته من مطمینم خوب میشه تو چلسی فشار روحی و روانی بهش وارد میشه
وقتی که بهش توهین میشه من کلی ناراحت میشم ولی دوست دارم به من توهین بشه نه به فرناندو
همه دوران درخشش فرناندو رو فراموش کردن و الان همه بهش توهین میکنن
من تا اخرش پشت فرناندو هستم
اقا معراج من هم مثل شما وقتی بد بازی میکنه ناراحت میشم ولی نا امید نه شما هم نا امید نشو

معراج چهارشنبه 13 فروردین 1393 ساعت 00:15 http://f9tfans.blogsky.com

باشه چشم

masoud.f9t پنج‌شنبه 14 فروردین 1393 ساعت 18:18

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد