هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

پاریسن ژرمن 3-1 چلسی: 30 دقیقه حضور بی ثمر برای تورس !!

هواداران فرناندو تورس: تیم چلسی دیشب از سری مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در مرحله ی یک چهارم نهایی مهمان تیم پاریسن ژرمن در فرانسه بود. در این بازی به نظر میرسید تورس در ترکیب چلسی از ابتدا بازی کند اما اینطور نشد و شورله بود که جای فرناندو را در غیاب اتوئو در نوک خط حمله گرفته بود.

فرناندو در دقیقه 59 وارد زمین شد، اما طبق معمول هیچ موقعیتی براش خلق نشد و حضورش در این 30 دقیقه بی فایده بود. تک گل چلسی را هازارد از روی نقطه ی پنالتی به ثمر رساند. گل های پی اس جی را لاوتزی و پاستوره + گل به خودی داوید لوییز به ثمر رساندند.

پاریسن ژرمن 3-1 چلسی، 30 دقیقه حضور بی ثمر برای تورس !!

مشاهده چند عکس از تورس در ادامه مطلب . . .
















نظرات 4 + ارسال نظر
masoud.f9t پنج‌شنبه 14 فروردین 1393 ساعت 18:05

چلسی بازی نکرد..ولی انشالله رفت جبران میکنیم.

ارش فرناندو پنج‌شنبه 14 فروردین 1393 ساعت 19:20 http://www.f9t-iranian-lovers.blogsky.com/

خیلی بی تعارف خدمتتون بگم که باخت چلی 1 درصد دلیلش پاس اشتباه تری بود و 1 درصد گل به خودی لوییز و 98 درصد بقیه تقصیر مورینیو بود .
اخه یکی نیست به این اقای نسبتا خاص بگه که ادم با 6 تا هافبک بازی میکنه !؟!؟!؟!؟!!؟!؟؟؟؟؟؟؟!!!!!؟؟؟!؟!؟!؟!؟!؟! دیماتئو هم که دفاعی بازی میکرد باز هم یک مهاجم نوک میذاش جلو تا گل بزنه . خداوکیلی اگر یه بچه ی دوساله ترکیب رو میچید بهتر از این مورینیوی از خود راضی بود .
مدافع های چلسی هم که قربونشون برم بازی قبل که تری گلبه خودی زد, این بازی هم که لوییز, حالا خدا رحم کنه بازی بعد رو .
اما من هنوز به هوش تورس امیدوارم که بازی بعد بار دیگه با هوشش به چلسی کمک کنه . اگر نشد هم که مهم نیست چون تورس سال بع یا اینتر یا لیورپول و یا والنسیا .

elnino پنج‌شنبه 14 فروردین 1393 ساعت 22:07

Heyfe torres k raft chelsi o khodsh o kharab kard albate hanoozam behtarine.kash bar migasht liverpool athltico madrid ham khobe faght az chelsi bere

عشق من فرناندو پنج‌شنبه 14 فروردین 1393 ساعت 22:24

ایشالله که تورس رو سال بعد در اتلتیکو مادرید که بهترین جاست خواهیم دید اگر هم نشد در اینتر هرجایی بره بهتر از اینکه زیر نظر مورینیو مغرور باشه اون از هرکسی خوشش بیاد بازیش میده نه کسی که تو تیمش بهتره
به امید بهترینها و موفقیتهای فرناندو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد