هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا: پی اس جی 3-1 چلسی، هایلایت تورس

هواداران فرناندو تورس: خب دوستان همتون دیگه بازی را دیدید و فهمیدید که مقصر اصلی تو باخت چلسی مقابل پی اس جی، کی بود. تورس هم که دقیقه 59 اومد به بازی و موقعیت آنچنانی براش پیش نیومد. برای مشاهده ی هایلایت ناندو مقابل پاریسن ژرمن به ادامه بروید . . .

لیگ قهرمانان اروپا: هایلایت تورس مقابل پی اس جی

Fernando Torres vs PSG Away 13-14

نظرات 6 + ارسال نظر
غشق من فرناندو جمعه 15 فروردین 1393 ساعت 20:25

سلام خسته نباشید
من در جایی خوندم که اینتر قراره تورس رو به صورت قرضی به سن سیرو ببره؟
چه جوریه؟اخر فرنادو قراره کجا بازی کنه؟
من امیدوارم هرجا یی بره فقط تو چلسی نمونه
تو سایت خبری چلسی هرچی از دهنشون درمیاد به تورس گفتن مثل بی غیرت.بی تعصب.هویج و.........
هرکی باشه بهش برمیخوره بعد تازه ادعاشون میشه که نظرات توهین امیز نیست این نشان از بی فرهنگی خودشونه
من هیچ جا ندیدم هوادارانی تیمی این توهین ها را انجام بدن
با خوندن این نظراتشون کلی عصبی شدم و ناراحت باور کنید گزیه کردم اخه این انصافه
من تحمل ندارم دیگه خسته شدم این قدر فحش شنیدم
تورس اگه تو چلسی بمونه هم به خودش ظلم کرده هم به هواداراش
به امید گلزنی فرناندو و موفقیتهاش

سلام ممنون، آره یه خبری در این مورد بوده. منم مثل شما، تا خبر رسمی نشه هیچ چیز معلوم نیست دوست عزیز. شرایط تورس تو چلسی بحرانی هست و خودش هم اینو میدونه که باید عملکردش رو از اینی که هست بهتر کند.

عشق من فرناندو جمعه 15 فروردین 1393 ساعت 20:39

شما کلا جواب من نمیدید؟؟؟؟؟؟؟
حتما باید التماس کنم جواب بدید؟
خوب اگه سختتونه و دوست ندارید بگید من دیگه نظر ندم
اخه فقط جواب منو نمیدید شما؟
دلیل خاصی داره بگید؟

نه التماس نکن!! جایی رفته بودم نظرات رو گذاشته بودم اتوماتیک تایید بشه. بخاطر همین جوابی دریافت نکردین. چرا زود ناراحت میشین شما...

ارش فرناندو جمعه 15 فروردین 1393 ساعت 20:43 http://www.f9t-iranian-lovers.blogsky.com/

تورس تو این بازی کلا 5 تا توپ بهش رسید که هر 4تاش وسط زمین بود و اون یکیش که پشت محوطه بود رو تورس ارسال کرد . من نمیدونم پس برای چی این هوادارای چلسی از تورس اینقدر توقع دارن !؟ اخه مگه میشه از وسط زمین گل زد!؟!؟!؟!؟!؟!؟ مگه هند !؟!؟!؟!؟! شاید هم جنگ !!!!

عشق من فرناندو جمعه 15 فروردین 1393 ساعت 22:09

ببخشید اون موقع بدجور عصبی بودم از دست هوادارن چلسی که به تورس توهین کرده بودن چون روی تورس خیلی حساسم
امیدوارم ناراحت نشده باشین
من از شما عذرخواهی میکنم بابت حرفهام
لطف کنید ببخشید

خواهش میکنم دوست عزیز. من سر چیز های کوچیک ناراحت نمیشم.

elnino جمعه 15 فروردین 1393 ساعت 22:15

Ishala har che zoodtar az chelsi bere...vali kash br tim meli davat beshe ...

عشق من فرناندو جمعه 15 فروردین 1393 ساعت 22:42

ببخشید ازتون یه خواهشی داشتم
میشه یه مجموعه عکس جدید یا با لباس شخصی از فرناندو بذارید؟
لطف میکنیدو ممنونتون میشم اگر عکساشو بذارید

باشه نگاه میکنم عکس جدیدی پیدا کردم حتما قرار میدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد