هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

تورس: آنقدر خوب کار خواهم کرد تا مورینیو به من میدان دهد

هواداران فرناندو تورس: مهاجم اسپانیایی باشگاه چلسی گفته است که تمام تلاشش را خواهد کرد که در زمان باقی مانده تا پایان قراردادش در ترکیب آبی ها لندن قرار بگیرد.



فرناندو تورس در سال 2011 با مبلغ 50 میلیون پوند از لیورپول راهی چلسی شد، اما حضور تقریبا 3 ساله ی او در باشگاه چلسی، پر از فراز و نشیب هایی بوده است و همیشه مورد انتقاد رسانه ها و هواداران قرار گرفته است. تورس ادعا کرد که آنقدر خوب کار خواهد کرد تا مورینیو مجبور شود از او به عنوان تک مهاجم تیم در ترکیب آبی های لندن استفاده کند.

تورس گفت: "مورینیو زمانی من را به میدان میفرستد که فکر می کند بهترین گزینه او برای خط حمله هستم و وقتی من را روی نیمکت می نشاند که احساس کند از من گزینه های بهتری برای حضور در ترکیب دارد. هدف من این است که همیشه به او این حس را منتقل کنم که بهترین گزینه برای خط حمله تیمش هستم. شما به عنوان یک بازیکن چاره‌ دیگری ندارید جز اینکه با این شرایط کنار بیایید."

مورینیو به تازگی در یک کنفرانس خبری ادعا کرده است که تورس پا به سن گذاشته و دیگه چیز جدیدی برای ارائه ندارد و بعید است که روند بازی اش بعد از این دچار تحول بزرگی شود و خلاصه از این جور حرف ها زده...

تورس هم ادعای خوزه مورینو را اینگونه جواب داد: "به نظر من به جای مقصر دانستن سرمربی، هم تیمی ها یا هر شخص دیگری بهتر است ببینید خودتان چه کار کرده اید. در مورد خودم باید بگم که فکر می کنم می توانم بهتر از این بازی کنم. من می توانم خوزه را متقاعد کنم که بهترین مهاجم او هستم. این همان کاری است که هر روز در تمرینات و در تمام بازی ها انجام می دهم."

فرناندو همچنین اطمینان دارد که می تواند همراه تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2014 برزیل حضور داشته باشد و او در این خصوص گفت: "البته که می توانم به جام جهانی بروم. برای حضور در جام جهانی کافی است یک ماه و نیم قبل از آغاز رقابت ها عملکرد خوبی داشته باشید. من عاشق بازی برای کشورم هستم و تا الان هم خوش شانس بوده ام که توانسته ام در 2 دوره یورو و 2 دوره جام جهانی شرکت کنم."

نظرات 4 + ارسال نظر
Spite13 شنبه 16 فروردین 1393 ساعت 17:42

ایول مصاحبه خوزه باعث شده تورس بخودش بیاد!!!
ایول پسر اره تو میتونی!!!
خودتو نشون بده بازی خوب سن وسال نمیشناسه!!!

امین شنبه 16 فروردین 1393 ساعت 18:01

یعنی اگه نصف موقعیت هایی که گیر اتوئو میاد ، گیر فرناندو هم بیاد الان آقای گل انگلیس بود

نمیدونم چه حکمتیه وقتی تورس تو بازیه توپ تو یک سوم حریف چلسی نمیاد اصلا که ناندو بتونه گل بزنه

در ضمن یه اشتباه تو ترجمه بوده حتما ، تورس تو 2 جام جهانی بوده 2006-2010

ممنون دوست عزیز، اصلاح شد

masoud.f9t شنبه 16 فروردین 1393 ساعت 21:23

توووووووووووووووووووووووووووووووووووووووورس

عشق من فرناندو شنبه 16 فروردین 1393 ساعت 23:31

دستتون درد نکنه خبر فوق العاده خوبی بود
کلی خوشحال شدم از این که فرناندو اینجور به خودش اومده و همه تلاششو میکنه تا در جام جهانی حضور داشته باشد
امیدوارم بهترینها واسه فرناندو رقم بخوره
فرناندوی جنگجوی من مبارزه کن جام جهانی برزیل بی صبرانه منتظر توست

خواهش میکنم . . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد