هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

تورس و دعوتنامه های جنجالی !

هواداران فرناندو تورس: همان طور که شما عزیزان از ان مطلع هستید نام فرناندو تورس اسطوره ی شماره ی 9 تیم ملی اسپانیا در لیست اولیه ی دعوت شدگان به این تیم در جام جهانی 2014 برزیل قرار گرفته و احتمال میرود که حداقل به دلیل تجربه اش در لیست نهایی هم حضور داشته باشد .

اما قسمت جالب کار انجایی است که از سال 2008 تا کنون هر زمان که ...

برای مشاهده ی ادامه ی متن به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

تورس و دعوتنامه های جنجالی

قسمت جالب کار انجایی است که از سال 2008 تاکنون هر زمان که هر زمان که صحبت از دعوتنامه های تیم ملی اسپانیا برای بازکنانش از جمله تورس به گوش میرسد, به طور خیلی ناگهانی (!) سر و کله ی کارشناسان و منتقدان فوتبالی پیدا میشود که با کارشناسی ها و نقد های به قول خودشان دلسوزانه به سرکوب و زیر سوال بردن دعوت تورس به تیم ملی اسپانیا می پردازند .

جرقه ی اولیه ی این انتقادات از زمانی که تورس به جام جهانی 2010 دعوت شد زده شد . در ان زمان نچندان دور تورس به تازگی و قبل از این رقابت ها از کمند مصدومیت رهایی پیدا کرده بود و ان ها معتقد بودند که دعوت تورس به تیم ملی اشتباه بوده و تورس نمیتواند کارایی لازم را برای تیم ملی اسپانیا داشته باشد . البته اگر از حق نگذریم تورس در جام جهانی نتوانست انتظارات را براورده سازد اما او در گلی که اینیستا در فینال به ثمر رساند موثر بود .


http://s5.picofile.com/file/8123199042/spain_champion_wc2010_celebfa_7.jpg

قسمت بعدی این سریال انتقادی بعد از دعوت شدن تورس به یورو 2012 اغاز گردید . انتقاداتی که از انتقاد گذشته بود و این منتقدین عزیز شعور دلبوسکه و نیز تمامی دستیارانش را زیر سوال بردند ! حتی در بعضی از مواقع کار به تهمت زدن هم میکشید و ان ها از حق های خورده شده سخن به میان می اوردند ! البته قسمت جالب کار انجایی است که همین افرادی که به قول خودشان از سر دلسوزی به انتقاد های تند پرداخته بودن درست بعد از درخشش تورس در یورو 2012 و کسب کفش طلای ان دوره از مسابقات که ارزوی هر اروپایی ای هست, امدند و از توانایی های تورس و شایستگی هایش صحبت کردند ! انگار نه انگار که تا دیروز سایه ی تورس را با تیر میزدند ! از جمله ی این منتقدان عزیز میتوان از دکتر صدر یکی از معروف ترین کارشناسان فوتبالی ایران نام برد . البته در این میان کسانی بودن که بر حرف های خود استوار مانده و دم از شانس تورس زدند !!!


http://s5.picofile.com/file/8123199200/6.jpeg

در این میان تنها وقتی که تورس بعد از پشت سر گذاشتن فصلی درخشان در چلسی به تیم ملی اسپانیا برای حضور در رقابت های جام کنفدراسیون ها 2013 دعوت شد این کارشناسان و منتقدان حرف های خاصی در این باره نزدند . که البته باز هم کم نبودند کسانی که با بیشرمی تمام این دعوت را هم زیر سوال بردند .


http://s5.picofile.com/file/8123199442/resized_54594_683.jpg

اکنون تورس باز به تیم ملی اسپانیا برای حضور در جام جهانی 2014 برزیل دعوت شده و ما باید منتظر جنجال ها ی جدیدی باشیم .

نظرات 4 + ارسال نظر
نوید چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 11:20 http://4030movie.blogsky.com/

صفا نداره بدون تورس جام جهانی

لایک داری داداش .

spite13 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 11:46

اقای صدر از این ماست ها زیاد میخوره!!
کلا با بازیکنای چلسی مشکل داره.
نمونه اش بعد بازی فینال چلسی-بایرن
اصلا خفه شده بود،قرمز کرده بود.این کارشناسا رو داریم ما فوتبال کشورمون اینجوری شده دیگه!

masoud.f9t چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 12:39

توررررس عشقه

Alireza چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 14:28

تورس و ویا و چند تا دیگه باید خط بخورن این به نفع اسپانیاس

جووووووووووووووون!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد