هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

اقای خاص, کابوس ستارگان اسپانیایی

هواداران فرناندو تورس: امروز کمتر از یک هفته به اعلام لیست نهایی دعوت شدگان به تیم ملی اسپانیا برای شرکت در جام جهانی 2014 برزیل زمان باقی مانده است . قرار است از بین 30 ستاره ی حاضر در لیست اولیه, 7 ستاره خط خورده و 23 ستاره ی باقیمانده به این رقابت ها فرستاده شوند .

از میان این 30 ستاره ی اسپانیایی, حضور دو ستاره یعنی .....

برای مشاهده ی ادامه ی متن به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

فرناندو تورس و خوان ماتا در تیم ملی اسپانیا، یورو 2012


از میان این 30 ستاره ی اسپانیایی حضور دو ستاره یعنی فرناندو تورس و خوان ماتا در ترکیب نهایی در هاله ای از ابهام قرار دارد . این دو ستاره که دارای کارنامه و سوابق درخشان در تیم ملی اسپانیا میباشند به دلیل پشت سر گذاشتن فصلی نسبتا بد به عقیده ی اکثر کارشناسان فوتبالی حضورشان در ترکیب نهایی برای رقابت های جام جهانی 2014 برزیل تقریبا ممکن نمیباشد .

فرناندو تورس و خوان ماتا که در سال گذشته با تیم باشگاهی خود یعنی چلسی موفق به فتح لیگ اروپا شده بودند و از طرفی تورس توانسته بود در ان سال اقای گل چلسی شود و ماتا نیز توانسته بود در سال گذشته همانند سال قبلش به عنوان بهترین بازیکن چلسی انتخاب شود اکنون برای حضور در ترکیب نهایی احتیاج به یک چیزی شبیه معجزه دارند . این ها همه تنها یک دلیل دارد و دلیلش نیز یک کابوس است . کابوسی از نوع خاص ! بله, اقای خاص . مورینیو که از تابستان هدایت این تیم لندنی را بر عهده گرفته بود با هر کدام از این بازیکنان شایسته به نحوی ناشایست عمل کرد .

خوزه مورینیو و فرناندو تورس

مورینیو از زمان حضورش در تیم چلسی سعی کرد که از تورس دفاع کند و از او به عنوان بازیکن خوب یاد میکرد و حتی در یک مصاحبه ی خبری عنوان کرد که قصد دارد تورس را به سال های اوج خود برگرداند . اما او نه تنها این کار را نکرد بلکه با بی تدبیری های خود به بازی این بازیکن صدمات زیادی وارد کرد . او از همان ابتدا به دنبال خرید رونی از منچستر یونایتد بود اما وقتی موفق به این کار نشد اتوئو را هر طور که بود به تیمش اورد و با او قرار داد بست . در حقیقت مورینیو با این کار بی اعتمادی خود را نسبت به تورس به همگان ثابت نمود. از ان پس نیز تورس اگثر اوقات حتی زمان هایی که در اوج هم بود بر روی نیمکت نشست . مانند بازی مقابل تیم هایی همچون من یوناتد, بازی برگشت مقابل گالاتاسرای رفت و برگشت مقابل پاری سن ژرمن . او با این کار باعث افت خودباوری تورس نیز شد .

خوان ماتا در کنار خوزه مورینیو

حالا میخواهم قصه ی دردناک و دراماتیک خوان ماتا را پس از اضافه شدن مورینیو به این تیم برای شما عزیزان شرح دهم .

مورینیو در همان مصاحبه ی خبری ابتدای فصل خود از وجود بازیکنی مغرور در تیمش سخن به میان اورد که در ابتدا همه را متعجب کرد و کسی دقیق نفهمید که منظور اقای خاص چیست اما در همان بازی اول که ماتا به طرز مشکوکی بر روی نیمکت نشسته بود بر همگان مشهود شد که بازیکن مغرور کیست ! ماتا که پیش از این توانسته بود دو بار به عنوان بهترین بازیکن فصل برای تیم چلسی انتخاب شده بود در نیم فصل به نوعی از این تیم لندنی اخراج شد و به شیاطین سرخ پیوست .

ماتا با این کار خود را از کابوس رها کرد و ما باید ببینیم که تورس چه زمانی قصد به بیرون امدن از این کابوس دارد !؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد