هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

تورس: من و کاستا رقیب هم نیستیم بلکه دوست و همکار هستیم

هواداران فرناندو تورس : فرناندو تورس که اکنون در انتظار دعوت شدن به تیم ملی اسپانیا میباشد و انتظار بازی جمعه شب برابر بولیوی را نیز میکشد عنوان کرده است که .....

برای مشاهده ی ادامه ی متن به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

 تورس: من و کاستا رقیب هم نیستیم بلکه دوست و همکار هستیم

او در جدیدترین مصاحبه ی خبری خود عنوان کرده است: یک سال بود که به تیم ملی اسپانیا دعوت نشده بودم . ممکن بود هر اتفاقی بیفتد . تنها منتظر این بودم که نامم را در بازی دوستانه برابر بولیوی ببینم . ممکن است نامم در لیست نهایی باشد یا نباشد ولی الان از شانس بیشتری برخوردار هستم .

او همچنین گفت که قدردان تمجید های دلبوسکه از او میباشد و تلاش میکند نامش در لیست نهای اسپانیا نیز باشد . بودن در لیست اولیه گامی بزرگ به شمار میرود ولی تا اعلام لیست نهایی هر اتفاقی ممکن است بیفتد .

او در مورد دیگو کاستا نیز عنوان کرد: حس رقابت همیشه در من بوده و من همیشه برای ثابت بازی کردن در تیم ملی اسپانیا با بازیکنان زیادی رقابت کرده ام اما حالا دیگو کاستا هم به این جمع اضافه شده . کاستا بازیکن عالی ای است ولی ما دو نفر رقیب نیستیم بلکه دوست و همکاریم .

تورس همچنین امیدوار است تا در بازی برابر بولیوی از ابتدا در میدان قرار بگیرد .

به امید درخشش تورس .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد