هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

تورس: در تیم ملی اسپانیا عملکردی متفاوت با چلسی خواهم داشت

هواداران فرناندو تورس: تورس مهاجم 30 ساله ی تیم ملی اسپانیا در طی یک مصاحبه کوتاه در مورد عملکردش در باشگاه چلسی و همچنین وضعیت کنونی اش در تیم ملی اسپانیا صحبت هایی کرده است.

تورس: در تیم ملی اسپانیا عملکردی متفاوت با چلسی خواهم داشت


فصل پیش 2014-2013 فصلی بسیار سختی برایم بود. من در باشگاه از یک برزخ عبور کردم، ما به همه چیز نزدیک شدیم، اما در پایان نتوانستیم به خوبی مدیریت کنیم و جام ها را یکی پس از دیگری از دست دادیم. اما هم اکنون شرایط بسیار متفاوت است ما جام جهانی را در پیش داریم و من می خواهم بهترین عملکردم را نشان دهم.

در فصلی که گذشت کمی کمتر بازی کرده ام، شاید بهتر باشد چون از لحاظ فیزیکی کاملا آماده ام و به هیچ وجه خسته نیستم. من حس خوبی دارم و در انتظار شروع رقابت های جام جهانی هستم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد