هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

انتقام سخت لاله های نارنجی از لاروخا

هواداران فرناندو تورس : دیشب تیم ملی اسپانیا و هلند در اولین بازی خود در رقابت های جام جهانی 2014 برزیل به مصاف هم رفتند و در پایان تیم هلند توانست با نتیجه ی تحقیر امیز پنج بر یک قهرمان دوره ی قبل جام جهانی را از پیش رو بردارد .

برای مشاهده ی ادامه ی متن به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

فرناندو تورس در بازی مقابل هلند، جام جهانی 2014

بازی دیشب برای دلبوسکه بیشتر به یک کابوس شبیه بود تا به یک باز فوتبال و ان ها به شدت تحقیر شدند .

فرناندو تورس با نظر دلبوسکه از ابتدای بازی بر روی نیمکت حضور یافت و دیگو کاستا بجای این بازیکن از همان اغاز وارد زمین شد و در زمین ایفای نقش کرد . دیگو به دلیل تجربه ی کمش نتوانست در نیمه ی اول بازی خوبی ارائه دهد و تنها کار مفیدش در زمین گرفتن یک پنالتی مشکوک بود . این پنالتی با ضربه ی زمینی و دقیق ریش قرمز اسپانیایی ها یعنی ژابی الونسو به گل تبدیل شد .

در ادامه ی این بازی دردناک کاستا چند موقعیت را از دست داد و توپ های زیادی هم لو داد و در نهایت روبین فن پرسی درست در اخرین دقایق نیمه ی اول با یک ضربه ی سر تماشایی دروازه ی ایکر کاسیاس که در ان شب تلسم شده بود را باز نمود .

در نیمه ی دوم باز هم این لاله های نارنجی زخم خورده به حمله پرداختند و موفق به گلزنی شدند . اینبار این ارین روبن با تجربه بود که از اشتباه پیکه و راموس نهایت استفاده را برد و دروازه را گشود . در اینجا بود که دلبوسکه به اشتباهش در استفاده کردن کاستای بی تجربه پی برد و تورس را به زمین مسابقه فرستاد . اما باز هم اسپانیا گل بعدی را توسط دفای تیم ملی هلند دریافت کرد تا نتیجه سه بر یک به صود هلند باشد . البته این گل مشکوک بود چون کاسیاس اعتقاد داشت که بر رویش خطا صورت گرفته است و با یک کارت زرد نیز جریمه شد .

اما هلند باز هم دست بردار نبود و اسپانیا هم بدش نمیامد تا کمی دیگر تحقیر شود . اینبار با اشتباه کاسیاس توپ دو دستی به فن پرسی فرصت تلب رسید و او نیز دوازه را برای بار چهارم باز کرد . باز هم روبن روی اشتباه کاسیاس, راموس و پیکه موفق به گلزنی شد .

در دقایق پایانی بازی متاسفانه تورس که از یک طرف از شکست تیمش بسیار ناراحت بود و از طرف دیگر از اعتماد به نفس خوبی برخوردار نبود یک دروازه ی خالی را از دست داد . البته دروازه کاملا هم خالی نبود و مدافع هلند دروازه را نجات داد اما ما هواداران تورس از این بازیکن باتجربه انتظار گل داشتیم ...

حالا باید دید اسپانیا به روز های اوجش باز خواهد گشت یا خیر .


نظرات 2 + ارسال نظر
n.torres شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 13:48

خدا نکنه روحیشونو از دست بدن مخصوصا تورس...

انشاالله

امین شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 14:41

امیوارم تورس دربازی های بعدی گل زنی کنه

انشاالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد