هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

هواداران واقعی فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس : امروز برای شما عزیزان و هواداران فرناندو تورس عکسی در این وب قرار داده ام که حرف دل تمامی هواداران واقعی و عاشقان این بازیکن خوش استیل میباشد .

برای مشاهده ی ترجمه ی متن نوشته شده بر روی این عکس به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

 http://s5.picofile.com/file/8133240242/10557316_1529071257316801_3880325768428244078_n.jpg

 
اگر تورس یک ملیون هوادار داشته باشه, من یکی از آن ها خواهم بود
اگر تورس فقط یک هوادار داشته باشه, من ان هوادار خواهم بود
اگر تورس هیچ هواداری نداشته باشه, این یعنی من مردم ... !
ببره یا ببازه ...
0 گل یا 10 گل ...
رو فرم باشه یا نباشه ...
من همیشه تو رو پشتیبانی میکنم ... !
حتی اگر تمامی دنیا علیه تو بپاخیزند,
من برای تو میجنگم ... !!
تو میتونی پیدا کنی یک ملیون هوادار وقتی تورس رو فرم هستش ..
ولی فقط هواداران واقعی اونو حمایت میکنن وقتی اون رو فرم نیست

نظرات 4 + ارسال نظر
عشق تورس یکشنبه 12 مرداد 1393 ساعت 15:54

به به

elnino یکشنبه 12 مرداد 1393 ساعت 16:11

Hamishe vase man behtarin bazikon donyas va az un roozike az football khodafezi kone mitrasam dooost darim Elnino9

faryad ft9 یکشنبه 12 مرداد 1393 ساعت 19:54

torres you are my hero...i love you..so so so

spite13 دوشنبه 13 مرداد 1393 ساعت 23:43

yes!!!
this is fact!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد