هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

کلیپ فوق العاده زیبا از مهارت های فرناندو تورس-پست آخر

هواداران فرناندو تورس: در این کلیپ شما شاهد حرکات زیبای تورس در دو فصل اول حضورش در چلسی خواهید بود.برای دانلود کلیپ به ادامه ی مطلب بروید...

 

دانلود با حجم 53 مگابایت از مدیافایر


دوستان به احتمال زیاد این آخرین پست من در وبلاگ هواداران فرناندو تورس خواهد بود.اگر این آخریش باشه من توی پست بعدیم از همه ی شما خداحافظی میکنم.میدونم که زیاد پست نذاشتم اما همه ی تلاشم رو کردم که بهترین پست ها رو برای شما بذارم.نظراتتون رو درباره ی این تصمیم اعلام کنید

ممنون


نظرات 5 + ارسال نظر
navid چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 01:08

اخر معراج نگفتی میای هوادار چلسی بشی یا نه ؟ هر جا هستی اما من بازی با یونایتد هر جا باشی پیدات میکنم. کری میخونم. واست
موفق باشی

نوید جان بازی با یونایتد منم پیدا میکنم
توی طرفداری منتظر باش
البته رقتن من هنوز قطعی نشده.پیمان باید قبول کنه.

baran چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 01:53

دوس داریم بمونید!البته با پست بیشتر.میدونم زحمت زیادی کشیدید ولی اگه بمونین خیلی خوب میشه
ویدیو قشنگی بودمرسی

خواهش میکنم
اول پیمان مدیر وب باید رضایت بده تا من از کار بر کنار شم!

عشق تورس چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 09:17

عجب کلیپی بود
من از این حرکتی که با پای مخالفش سانتر می کنه خیلی خوشم میاد
اصلا آدم نمیدونه چجوری این کارو می کنه

به اون کار میگن رابونا
منم بلدم
کلا سبک بازی من کپی تورسه!
تو آشنا ها همه اینو میدونن!

عشق تورس چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 11:27

اسم این آهنگی که رو کلیپه چیه ؟؟؟

نمیدونم

elnino چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 18:07

Agha koja ma az in web rezayat kamel darim va mikhaym mesle hamishe ba postay khubtoon maro az akhbar nando ba khabar konin

نظر لطفتونه
هنوز چیزی معلوم نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد