هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

تورس نزدیکتر از قبل به آث میلان

هواداران فرناندو تورس : بر اساس آخرین خبر ها تیم آث میلان تلاش های جدی ای را برای به خدمت گرفتن فرناندو تورس مهاجم تیم ملی اسپانیا انجام داده و مصم است تا این بازیکن خوش استیل و خوش فکر را به خدمت بگیرد ...

http://s5.picofile.com/file/8137358034/10511290_700672143336922_1761675962678091623_n.jpg

 فرناندو تورس که با اجازه ی مورینیو تیم چلسی را ترک کرده اکنون از باشگاه های بزرگ دنیا پیشنهادات جدی ای دارد . تیم های آث میلان, آ اس رم , یوونتوس و نیز اتلتیکو مادرید اصلی ترین پیشنهاد دهندگان به تورس میباشند و تورس نیز باید کمتر از یک هفته ی اینده که فرصت نقل و انتقالات تابستانه به پایان میرسد تصمیم خود را بگیرد تا به چه تیمی برود .

یکی از اصلی ترین مشکلات فرناندو تورس  دستمزد بالای این بازیکن اسپانیایی است و این خود شرایطی برای رقابت دیگر تیم ها فراهم آورده است تا تورس را به خدمت خود درآورند .

امیدواریم تورس بهترین تصمیم خود را بگیرد .

نظرات 3 + ارسال نظر
پارسا پنج‌شنبه 6 شهریور 1393 ساعت 22:45

خه یکی برای من توضیح بده چرا میلان؟؟؟اقا ارش میتونی بگی برای من چرا میلان؟؟؟تورس وقتی اومد چلسی مهم ترین هدفش کسب جام و عناوین با چلسی بود.این میلان زپرتی از چند صد مایلی مدال برنز هم نمی گذره.
قبول دارم بره میلان کامل بازی می کنه،خودم هم موافق رفتنش از چلسی هستم ولی بابا شما اگه یه لحظه میلان رو با رم مقایسه کنید،نظرتون عوض میشه.الان میلان با سیدورف به کجا رسید که میخواد با اینزاگی برسه؟صد در صد اینزاگی جزو اول کسانی که تو سری آ اخراج میشه.بازیکنای میلان کی هستن؟به خدا همون بمونه تو چلسی بهتره!

قبول دارم . خود منم دوستداشتم بره رم ولی حتما ناندو فکر همه چی رو کرده . من بهش ایمان دارم ...

محسن جمعه 7 شهریور 1393 ساعت 12:25 http://impartial.blogfa.com

میلان تیم بزرگی بود اما تا دو سه سال پیش.
من که خیلی دوس دارم تورس تو اسپانیا بازی کنه.
به نظر شما اگه بره تو اتلتیکو و کاپیتان بشه بهتر نی؟تازه اسپانیا الان بالاترین سطح رو تو فوتبال جهان داره.
ولی بازم خدارو خیلی شاکرم که از چلسی و از زیر دست مورینیو ی بی فکر اومد بیرون.
only FERNANDO ELNINO TORRES

آره . بره اتلتیکو بهتره .

navid جمعه 7 شهریور 1393 ساعت 12:29

نرو تورو خدا شایعه است نمیره بره والا اشتباه میلان اصلا تیمی نیست که با تورس هماهنگ باشه یه لحظه بازیکنان میلان رو بیار جلو چشمات والا اصلا نمیتونه کیه که باهاش هماهنگ باشه که بهش پاس بده گل بزنه هیچکس اشتباه برو اتلتیکو نه میلان

والا تمام هوادرای تورس دوستدارن تورس بره اتلتیکو ولی اتلتیکو اونقدرا هم تو پیشنهادش جدی نیست .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد