هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

تورس : میخواهم چهره ی جدیدی را از خود نشان دهم

هواداران فرناندو تورس :فرناندو تورس مهاجم اسپاینایی باشگاه آث میلان در جدیدترین مصاحبه ی خبری خود عنوان کرد ...

http://s5.picofile.com/file/8148860450/a.jpg

 تورس به رادیو اوندا سرو سینس گفت:"بازی تنها از دست ما در رفت و این درحالی بود که فکر کردیم می توانیم این بازی را کنترل کنیم. در 13 دقیقه ابتدایی نیمه دوم ما می توانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم اما ما این کار را نکردیم و در ادامه بازی نیز همه می دانیم چه اتفاقی رخ داد. 

"اینل فصل بسیار سخت و دشوار است چرا که ما در اروپا بازی نمی کنیم و باید به بازگشت به آن جا فکر کنیم. من نیز بیشترین تلاش خود را برای محقق شدن این هدف انجام می دهم. ملاقات من با اینزاگی بسیار چیزها را تضمین کرد و انگیزه من را بالا برد." 

وی افزود:"شخصاً احساس بهتری را دارم. من در حال تطبیق خود با لیگ جدید هستم و در این هفته ما سه بازی را انجام خواهیم داد و مربی قطعاً به همه بازیکنان احتیاج پیدا خواهد کرد و به همین دلیل بود که من مجبور شدم در بازی قبلی نیمکت نشین شوم. این بخش از مبارزه بسیار سخت است چرا که من برای وقت گذرانی به اینجا نیامده ام و می خواهم چهره جدیدی را از خودم نشان دهم. من از چیزی که در اسپانیا و انگلستان به دست آوردم واقعاً خوشحال و راضی ام و حالا زمان آن است که در ایتالیا به افتخار برسم."

تورس در مقایسه سه لیگ اسپانیا، ایتالیا و انگلستان گفت:"این موضوع بسیار سخت است که بین لالیگا، پریمر لیگ و سری آ انتخاب کنید؛ در کل به نظر من همه این لیگ ها نقایص و برتری هایی را دارند. در زمینه فروش و قدرت بازاریابی اما قطعاً لیگ برتر انگلستان از ایتالیا و اسپانیا بهتر است. آن ها می دانند چطور همه چیز را برنامه ریزی کنند تا هواداران راضی باشند."

وی در بخش پایانی صحبت هایش در گریزی به تیم ملی اسپانیا اظهار داشت:"من همیشه خواسته ام ما برنده باشیم و بار دیگر اسپانیا را متحد تر از همیشه ببینم. اما در حال حاضر من فقط باید ذهن خود را به میلان و درخشش برای روسونری معطوف کنم."

امیدواریم تورس در بازی های آینده آث میلان بدرخشد ...

نظرات 1 + ارسال نظر
باران جمعه 9 آبان 1393 ساعت 17:10

ایشالله که موفق میشه به کوری چشم دشمنانش
چلسی لیاقت داشتن تورس رو نداشت

انشاالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد