هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

میلان مقابل پالرمو / پیش بینی کنید !!!

هواداران فرناندو تورس :یکشنبه شب تیم آث میلان در چهارچوب هفته ی دهم لیگ ایتالیا در ورزشگاه خانگی خود با تیم پالرمو مصاف خواهد کرد . این دیدار برای هر دو تیم سخت و نفس گیر است و به احتمال زیاد تورس از ابتدا پا به میدان خواهد گذاشت .

برای مشاهده ی شرایط شرکت در مسابقه ی پیش بینی به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

***پایان زمان برای پیش بینی*** 

http://s5.picofile.com/file/8148871892/%D9%BE%DB%8C%D8%B4_%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C_%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF.jpg

 باید به اطلاع شما عزیزان برسانم که بنده به دلیل داشتن برخی مشکلات و کمبود وقت تنها امکان رسیدگی به امتیازات 10 نفر از شرکت کنندگان در این مسابقه را دارم و بیشتر از این تعداد در توانم نیست . از اینرو برای ایتکه شما عزیزان بتوانید جزو این 10 نفر باشید باید در این مسابقه بهترین پیش بینی خود را انجام دهید تا جزو آن ده نفر قرار بگیرید . یاد آور میشوم که برای پیش بینی نتیجه مورد نظر خود را در قسمت نظارت نوشته و زیر آن نام گلزنان بازی ( فقط برای آث میلان ) را تایپ کنید و نظر را ثبت کنید .

برای اطلاع از چند و چون امتیاز دهی به سه پست قبل مراجعه فرمایید .

***از اینکه پیش بینی کرده اید ممنونم .جواب این پیش بینی ها چهارشنبه ظهر***

پیش بینی خودم :

آث میلان 2 - پالرمو 1

( گلزنان آث میلان : تورس و هوندا )

نظرات 11 + ارسال نظر
باران جمعه 9 آبان 1393 ساعت 17:31

پیش بینی من
اث میلان3_پالرمو1
گلزنان اث میلان :تورس،هوندا،منز

CHELSEA جمعه 9 آبان 1393 ساعت 17:58 http://chelsea.blogfa.com/

سلام

نظر من میلان 2 - 1 پالرمو

منز و مونتولیوو

M nine جمعه 9 آبان 1393 ساعت 20:48

سلام..
میلان 4 _پالرمو 1
تورس2 هوندا منز

hamid جمعه 9 آبان 1393 ساعت 21:37

میلان1_0پالرمو. تورس

Nando جمعه 9 آبان 1393 ساعت 23:26

ای وای اقا ارش انقد درمورد باران حرف زدیم نظر قبلی رو با اون اسم وارد کردم!ولی من نوشتم nando!
Nando رو وارد کردما!!

اوکی

nando جمعه 9 آبان 1393 ساعت 23:54

به نظر من
اث میلان3_پالرمو1
گلزنان:هوندا و منز و تورس

محمد باقر شنبه 10 آبان 1393 ساعت 22:29

میلان3_1پالرمو
(گلزنان آث میلان:تورس و هوندا و منز)
(گلزنان پالرمو:میکولی)

مرسی از نظرت ولی فقط گلزنان آث میلان مد نظر هستند .

محمد باقر یکشنبه 11 آبان 1393 ساعت 13:57

ببخشید حواسم نبود

چی دادا !؟!؟!؟!؟!؟

farshad ft9 یکشنبه 11 آبان 1393 ساعت 21:58

میلان 2 تورس
پالرمو 0

شرمندتم فرشاد جان . شما دیر نظر دادی البته این یبارو حساب میکنم ولی از دفعه ی بعد سعی کن زودتر نتیجه رو پیش بینی کنی

باران سه‌شنبه 13 آبان 1393 ساعت 22:55

یعنی چی این حرفتون آقای ناندو؟؟؟؟
من فقط به عشق تورس اومدم تو این سایت
آقا آرش از شما انتظار نداشتم این بحثا یعنی چی؟؟؟؟؟

والا من که حرفی نزدم فقط فکر کردم شما همون ناندو هستید که البته اشتباه میکردم .

nando جمعه 16 آبان 1393 ساعت 13:26

باران خانم اشتباه فک میکنید!تو پستای قبل شما نظر داده بودید, اقا ارش فک میکردند که منم نظر دادم ولی به اسم باران بعد نوشته بود باران خانم یا ثنا خانوم که واسه ایشون توضیح دادم که من باران نیستم بعد که اومدم تو این پست نظربدم که با نظر شما یکی بود فکر کردم اسم خودمو باران وارد کردم ولی بعدا فهمیدم این یکی نظرمونم شبیه همه!سوء تفاهم شده اقا ارشم که چیزی نگفتن؟!!

تکبیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد