هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

جدول امتیازبندی مسابقه ی پیش بینی

هواداران فرناندو تورس : مدتی است که بنده قصد کردم تا در این وب یه تغییر کوچیک ایجاد کنم و جونی بهش بدم . برای همین تصمیم گرفتم که یه قسمت به نام پیش بینی مسابقات اتلتیکو مادرید در این وب راه اندازی کنم که به لطف خدا این کارو انجام دادم .

آن عزیزانی که تا الان در این مسابقه شرکت کردند میتوانند نتیجه ی کلی امتیازات خود رو در ادامه ی مطلب و درون یک جدول مشاهده فرمایند .

به اطلاع میرسانم که دیگه ظرفیت شرکت در این مسابقه تکمیل میباشد و فقط عزیزانی که اسمشان در جدول میباشد حق شرکت در مسابقه را دارند .

http://s5.picofile.com/file/8160681584/532933_705217452908248_2958525274946340099_n.jpg

این جدول نهایتا هر سه بازی یکبار بروز رسانی خواهد شد و شما عزیزان شرکت کننده میتوانید برای اطلاع از مجموع امتیازات خود در این جدول به ستون سمت راست این وب رفته و در قسمت "موضوعات وب" بر روی "جدول امتیازبندی مسابقه ی پیش بینی" کلیک کنید تا به این ترتیب از نتایج به دست آمده اطلاع یابید .

* جایزه ی برنده ی نهایی این جدول *

جایزه ی نفر اول : 20,000 تومان کارت شارژ

جایزه ی نفر دوم : 10,000 تومان کارت شارژ


* همان طور که گفته شد این جدول امتیازبندی میباشد و جدول رده بندی نیست *

خودم ( آرش )80 امتیاز
سپهر 727 امتیاز
محمد باقر84 امتیاز
ناندو60 امتیاز
آقا حمید2 امتیاز
ام ناین69 امتیاز
حمید37 امتیاز
باران68 امتیاز
محمد 972 امتیاز
محسن 993 امتیاز

نظرات 6 + ارسال نظر
محمد باقر سه‌شنبه 20 آبان 1393 ساعت 13:51

واقعا فکرت خوب بوده آقا آرش خیلیه بخش جذابیه

مرسی داداش گلم

محسن(9) سه‌شنبه 20 آبان 1393 ساعت 14:36 http://www.impartial.blogfa.com

مرسی بخش باحالیه.

مرسی از شما

nando سه‌شنبه 20 آبان 1393 ساعت 21:23

اره خیلی جذابه مرسی

soroush.ft9 جمعه 23 آبان 1393 ساعت 18:10

مام میخوایم اسم بنویسیم??????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!

سروش جان من یک ماهه خودمو دارم پاره میکنم که جون مادرتون تو مسابقه شرکت کنین . شما تو هیچ کدوم از مسابقات شرکت نکردی و حالا میخوای شرکت کنی . اونم بعد از مشخص شدن جایزه !؟ باید به اطلاعت برسونم که اونایی که از اول شرکت کردند حق پیش بینی دارن . تازه سروش جان ظرفیت هم پر شده . واقعا شرمندتم داداش گلم .

محمدباقر چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 14:28

mohammad_9 دوشنبه 10 آذر 1393 ساعت 20:56

تو این جدول واسه من که رده بندیه
هم نفر 9
هم رتبه 9
ببین تورس چی کرده با ما nine

آره محمد جون . ولی دیگه زرنگ بازی در نیار داداش گلم . من خودم ذغال فروشم
شوخی کردم داداش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد