هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

آث میلان مقابل ناپولی / استاد مقابل شاگرد

هواداران فرناندو تورس :چند روزی بیشتر به مصاف سخت دو تیم آث میلان و ناپولی باقی نمانده است و هواداران فرناندو تورس نیز منتظر تقابل استاد و شاگرد یعنی بنیتز و تورس هستند .

این بازی برای ناندو ی ما از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا ...

برای مشاهده ی ادامه ی این متن بلند بالا (!) و پیش بینی نتیجه ی این مسابقه به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

http://s5.picofile.com/file/8156800418/A.jpg

 بازی آث میلان مقابل ناپولی برای تورس از اهمیت وبژه ای برخوردار است زیرا تورس باید برای رهایی از زیر فشار های رسانه ها در این بازی گلزنی کند و همچنین در این بازی با رافائل بنیتز که با او خاطرات خوشی را در دوران اوج خود یعنی زمان بازیش در لیورپول پشت سرگذاشت دیدار کند .

بنیتز درست چند سال پیش وقتی که ناندو در اتلتیکو بازی میکرد و بازیش به نوعی دیده نمیشد تصمیم گرفت این بازیکن جوان و با انگیزه را با مبلغی هنگفت به آنفیلد آورد و این کار را با پرداخت 35 ملیون پند انجام داد که البته  صدای تمام منتقدین فوتبالی بر سر مبلغ این قرارداد درآمد .

ناندو در نهایت با جنجال های بسیار به لیورپول آمد و در همان هفته های اول حضورش در آنفیلد هم به نوعی رافا را روسفید کرد و هم تعجب همگان را برانگیخت . او به سرعت رکرد سریعترین 50 گل تاریخ باشگاه لیورپول را شکست و اولین بازیکنی شد که در سال اول حضورش در لیگ جزیره توانست 24 گل به ثمر برساند .

تورس در کنار جرارد و تدبیرهای رافا همه را متحیر خود کرده بود البته متوسفانه در ایران به دلیل اینکه رونالدو بیشتر مورد توجه بود تورس دیده نشد اما در اروپا تورس خیلی زود به مهاجمی شناخته شده تبدیل شد و در سال 2008 به عنوان بهترین مهاجم جهان شناخته شد . او اولین مهاجم از لیگ انگلیس بود که به عنوان بهترین مهاجم نوک دنیا انتخاب شده بود .

تمامی منتقدان فوتبالی زمان اوج تورس و مربی گری بنیتز را همزمان میدانند و بر این اتفاق نظر دارند که تورس به تدبیرهای گاها عجیب بنیتز جامه ی عمل میپوشاند . به عنوان مثال یکی از تدبیرهای بنیتز که خیلی هم مشهور بود این بود که:" اگر تا دقیه ی 80 نتوانستید گل بزنید سعی کنید گل نخورید !" بار ها و بار ها بنیتز این تدبیر را در زمین به کار بست و در نهایت این تورس بود که حدود دقیقه ی 90 روی یک ضدحمله دروازه ی حریف را میگشود و بنیتز خیال میکرد از تدبیرهای اوست که میتواند بازی را اینطور برد !!! اما او با این وجود همیشه تورس را تحسین میکرد و برد هایش را مدیون زحمات تورس و جرارد میدانست .

http://s5.picofile.com/file/8156807384/1037817_full_lnd.jpg

با رفتن تورس از لیورپول ورق برگشت و نه تورس دیگر آن تورس بود و نه جرارد یار مناسبی برای همکاری پیدا میکرد و نه تدبیرهای رفا کارساز بود . در این هنگام رافا از لیورپول جدا شد . و چند سال بعد سرمربی گری چلسی را بر عهده گرفت و باز تورس و بنیتز با هم کار کردند .

بنیتز به نسبت مربی های قبلی چلسی بیشتر به تورس میدان میداد و البته از این کارش هم نتیجه گرفت و تورس در آن سال بهترین گلزن فصل چلسی شد . او همچنین فتح لیگ اروپا را مدیون گل های تورس میدانست اما او با آمدن آقای خاص از این تیم کنار رفت .

و حالا بار دیگر تورس و بنیتز اینبار در قالب دو رقیب با یکدیگر رو به رو خواهند شد .

به امید درخشش تورس ...

* پیش بینی من *

آث میلان 2 - 1 ناپولی

گلزنان : تورس ( 2 گل )

نظرات 10 + ارسال نظر
محمدباقر جمعه 21 آذر 1393 ساعت 17:45

سلام داداش! عقیده مون خیلی صاف بود ک منم همون نتیجه رو پیش بینی کردم!!!!!
میلان 2-1 ناپولی
گلزنان : تورس و منز

فک کنم

سپهر 7 جمعه 21 آذر 1393 ساعت 18:05

2-1 ناپولی
ال شراوی

mohammad_9 جمعه 21 آذر 1393 ساعت 20:33

2 1 میلان تورس هوندا

elnino جمعه 21 آذر 1393 ساعت 23:05

Agha che khabaRe yeki mige mikhan torres o pas bedan ye ja neveshte mikhad bere atltico chera injoori shod !!?????

والا منم نمیدونم . خبر موسخشو تا چند روز بعد در وب میذارم .

محسن(9) جمعه 21 آذر 1393 ساعت 23:12

میلان 2 _ 3 ناپولی
تورس
منز

M nine شنبه 22 آذر 1393 ساعت 22:06

2-0میلان
تورس منز

Agha Hamid یکشنبه 23 آذر 1393 ساعت 11:14

2-0 napoli

nando یکشنبه 23 آذر 1393 ساعت 16:45

میلان1ناپولی2
منز

باران یکشنبه 23 آذر 1393 ساعت 20:31

میلان 2-2 ناپولی
گلزنان میلان:تورس،منز
گلزنان ناپولی :هیگواین،کایخون

Ma$!H دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 16:35

تورس که اصلا تو 18 تا هم نبود :)
بعد همه میگن تورس گل میزنه D:

شما مثل اینکه متنو خوب نخوندی !!! تورس سرماخورده بود ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد