هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

جرارد, بزرگترین مانع تورس برای بازگشت به آنفیلد

اختصاصی هواداران فرناندو تورس : این روزها شایعات مبنی بر بازگشت تورس به تیم گذشته ی خود یعنی لیورپول که در آن خوش درخشید به گوش میرسد اما برای این کار مانع بزرگی پیش روی خود دارد ...

برای مشاهده ی ادامه ی متن به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

http://s5.picofile.com/file/8159215084/42394994444290970533.png

 استیون جرارد یکی از بهترین بازیکن تاریخ باشگاه لیورپول که سال ها به این تیم وفادار مانده است با امدن تورس به این تیم عنوان کرد که این تیم به روزهای اوجش بازگشته و همانند قدیم میتواند جام های بزرگ را فتح کند .

تورس در همان هفته های اول حضور خود در لیورپول همه را متعجب خود ساخت و با هتریک های پیاپی خود استوین جرارد را مجبور به تعریف از کار خود کرد و این بازیکن بزرگ تقریبا در تمامی مصاحبه ی خود از ناندو تعریف و تمجید میکرد .

همکاری تورس و جرارد همه را متعجب خود ساخت و انواع لقب های گاهی عجیب غریب به این دو بازیکن نسبت میدادند . از جمله پادشاه (تورس) و سرباز (جرارد) , باد (جرارد) و طوفان (تورس) و ....

با رفتن تورس از لیورپول و به نوعی خیانت, هوادارای لیورپول پیراهن تورس ار به آتش کشیدند و جالب اینجا بود که جرارد از این کار حمایت کرد و گفت : "هواداران حق دارند و مشکل از آن ها نیست چون آن ها به این تیم وفادارند و از افراد خیانت کار متنفر هستند ."

استیون جرارد در مصاحبه ای درست بعد از رفتن تورس از این تیم از بی اهمیت بودن رفتن تورس سخن گفت و از این ابراز خوشحالی کرد که دیگر تیمش به تورس وابسته نیست و دو مهاجم دیگر به خدمت گرفته است . البته ان دو مهاجم بسیار بد کار کردند و خیلی زود جای خالی تورس احساس شد . با رفتن بنیتز شرایط بدتر شد تا اینکه سوارز به روزهای اوج خود رسید و در فصل پیش به کمک این تیم آمد اما او هم با این تیم موفق به کسب جام نشد .

حالا تورس میخواهد برگردد ولی این جرارد متعصب است که ممکن است مانع این کار شود .

نظرات 3 + ارسال نظر
سروش چهارشنبه 3 دی 1393 ساعت 11:55

زرشک

محسن(9) چهارشنبه 3 دی 1393 ساعت 13:37

غلط کرده.
نبینم کسی مانعه ورود تورس بشه ها.

nando دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 20:42

جرارد باید بدونه وقتی تورس اومد تو لیورپول اونم اوج گرفت!
بعدش چرا خیانت؟؟بابا دوس داشته بره یه جا دیگه
تازه هیچ کی جای ناندو رو تو لیور نمیگیره.حالا برن یه مهاجم بگیرن که خیانت نکنه بهشون!ناندو ما که رفت اتلتی

واقعا حرف دل منو زدین . مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد