هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

صحبت های کاپلو درمورد بازگشت تورس به اتلتیکو

هواداران فرناندو تورس :فابیو کاپلو یکی از مربیان بزرگ دنیای فوتبال درمورد وضعیت این روزهای ناندو و نیز بازگشت او به ویسنته کالدرون صحبت هایی کرده که پیشنهاد میکنم برای مشاهده ی آن و تحلیل های من حتما به ادامه ی مطلب بروید .

http://s5.picofile.com/file/8160238600/daaa.jpg

 کاپلو درمورد تورس که نتوانست در میلان کار خاصی را انجام دهد اینگونه صحبت کرد :" به نظر من او کمی راه خود را گم کرده است و در گلزنی مشکل دارد . او اعتماد به نفسی که در لیورپول و اوایل حضورش در اتلتیکو داشت را از دست داده است . سیمئونه از او خوب بازی خواهد گرفت . این ربطی به سیستم بازی ندارد : بلکه مسئله اعتماد به نفس است . او در حال حاضر قدرت سابق را ندارد و نمی تواند توپ را گرفته و به قلب دفاع حریف بزند . "

اما اگر شما از بنده ی حقیر سوال میکنید که این صحبت ها را قبول دارم یا نه باید بگویم صد در صد نه . چرا که من حد اقل از کاپلو بهتر تورس رو میشناسم و علاوه بر این هر آدم عاقلی میفهمه که گل نزدن تورس در میلان تقصیر هافبک های تیم بود که بهش توپ نمیرسوندن . تورس در حدودده بازی که برای میلان به زمین رفت حتی یک تک به تک هم برایش بهبه وجو نیامد تا تورس گلزنی کند . گلی هم که زد از توانایی های خودش بود وگرنه هیچ بازیکنی تو دنیا جز تورس اون توپو از رو خط محوطه جریمه با سر گل نمیکرد .

من هنوز امیدوارم تورس تو اتلتیکو به روزهای اوجش برگرده و جام های بزرگی رو فتح کنه .

نظرات 6 + ارسال نظر
محسن(9) دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 15:42

البته ک حق با شماست.
منم نظرم همینه.
بزا تورس تو اتلتیکو بدرخشه اونوخته ک همه منتقداش خفه میشن.

آره دادا . موافقم .

بنده خدا دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 19:08

تورس دیکه ترکیده

هر هر هر , هوسک ...
اگر سیمئونه بخواد تورسو بهترین بازیکن دنیاش میکنه بنده خدا

باران چهارشنبه 10 دی 1393 ساعت 15:06

منم دقیقا با نظر آقا آرش موافقم
خطاب به بنده خدا خودت و تیمت ترکیده هستید هر هر هر بخندیم گناه داره ضایع میشه بیچاره هه
هه
تورس دشمن زیاد داره تا کور شود هر آنکس که نتواند دید موفقیت تورس عزیز رو
ایشالله چشم تمام دشمنانش کور بشه!

این درسته

باران چهارشنبه 10 دی 1393 ساعت 15:23

آقا آرش من یه گله دارم از شما این که چرا نظر آدم بی ادبی رو مثل بنده خدا رو تایید کردید و باعث ناراحتی هواداران تورس شدید چون به تورس توهین کردند

والا همچین بی ادبم نبود . چه بخوایم و چه نخوایم افرادی هستند که درمورد تورس اینجوری فک میکنن . باید هرجوری هست جوابشون رو بدیم بلکم نظرشون عوض شه . من بشخصه از شما معذرت میخوام .

nando پنج‌شنبه 11 دی 1393 ساعت 13:21

اخی عزیزم معلومه خیلی وقت بود نخندیده بودی!!
خوب خودتو خالی کردی؟!فکر کنم انقد خندیدی خودت منفجر شدی نه؟؟!!!
اتفاقا خوب شد تایید کردید چون امثال این ادما باید بفهمند که ماها پشت ناندوییم!و از این کامنتا نمیترسیم که تایید نکنیم!

آفرین

باران پنج‌شنبه 11 دی 1393 ساعت 15:03

خواهش میکنم آقا آرش. نیازی به عذر خواهی نیست دلیلت کاملا قانع کننده بود سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد