هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

مصاحبه ی تورس درمورد بازگشت به خانه / صحبت های آنچلوتی درباره ی تورس

هواداران فرناندو تورس :همان طور که پیش بینی میشد به نظر میرسد تورس از بازگشت به تیم سابق خود یعنی اتلتیکو مادرید بسیار خوشحال است و این خوشحالی را در مقابل خبرنگاران توصیف کرده است .

از سوی دیگر آنچلوتی که یک زمان کوتاه سرمربی تورس بوده از دیدار با شاگرد وی ابراز خورسندی کرده است .

برای مشاهده ی ادامه ی متن به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

http://s5.picofile.com/file/8160678476/10411828_631911346920689_5402332926991460598_n.jpg

 فرناندو تورس در اینستاگرام خود اینطور نوشت که :
* به خانه ی گذشته ام بازگشته ام ; با تشکر از همه ی کسانی که باعث شدند این رویا به حقیقت برسد *

http://s5.picofile.com/file/8160677350/40324060633191759115.png

او همچنین در طی یک مصاحبه با شبکه های خبری اینطور عنوان کرد که : " وقتی من تصمیم گرفتم که به میلان بروم به این خاطر بود که دقایق بازی بیشتری به دست آوردم و به من گفته شده بود که بازیکنی کلیدی برای آنان خواهم بود . متأسفانه بعد از چند ماه من دیگر جایی در برنامه های مربی نداشتم تصمیمی که 1صد درصد به آن احترام می گذارم و این مرا مجبور کرد که رو به جلو نگاه کنم و جای دیگری پیدا کنم .  وقتی اتلتیکو به میان آمد من هیچ شک و تردیدی نداشتم . می خواهم از میلان تشکر کنم چرا پیدا کردن راه حل را آسان نمودند و من در جستجوی خوبختی به اتلتیکو مادرید می روم . وقتی بچه بودم رویای بازی در اتلتیکو را داشتم و بازگشت دوباره به آنجا رویای دیگری است که تکمیل می شود .

 وی در پایان صحبت های خود گفت : " مردم می دانند که آنجا خانه من است و من در شکست های آنها ناراحتی را احساس می کردم و از موفقیت هایشان لذت می بردم . هیچکس نمی تواند در مورد احساسات من هنگام پوشیدن پیراهن اتلتیکو شک و تردیدی داشته باشد . هواداران اتلتیکو همیشه از شما می خواهند که تمام توان خود را در زمین به کار گیرید و من می توانم اطمینان دهم که این کار را حتی با شدتی بیشتر انجام خواهم داد . "
http://s5.picofile.com/file/8160678334/torres_carletto_660x330.jpg

اما اینبار نوبت کارلو آنچلوتی بود که نظر خود را درباره ی بازگشت تورس به اتلتیکو مادرید عنوان کند که ایشان اینطور از این موضوع سخن گفت : "
بازی کردن در مقابل او هیجان انگیز خواهد بود . من برای او بهترین ها را آرزو می کنم . من فرناندو را به عنوان یک بازیکن دوست دارم . در زمان هدایت چلسی من سرمربی مربی او بوده ام . احساس میکنم که او به خانه اش می رود و این یک انگیزه فوق العاده برای او خواهد بود تا تمام توانش را به کار ببندد . "

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد