هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

مصاحبه ی تورس در ابتدای ورودش به مادرید / مصاحبه ی دیانگ درمورد تورس

هواداران فرناندو تورس : فرناندو تورس چند روز پیش وارد مادرید شد و در میان استقبال پرشور هواداران صحبت هایی درمورد انتقالش و اتلتیکو کرد که پیشنهاد میکنم برای مشاهده ی متن این مصاحبه به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

http://s5.picofile.com/file/8161313542/aaaaaa.jpg

فرناندو تورس گفت : " من هرگز کسی نبوده ام که چیزی به آنها بگویم، آنها همه چیز را به من گفته اند. عشقی که آنها به من داده اند نسبت به چیزی که من توانسته ام به باشگاه بدهم قابل مقایسه نیست . آن ها همیشه درمورد من خوب صحبت میکنند و من برای این از همه ی آن ها متشکرم . "

او درمورد سیمئونه گفت : " او دیروز میخواست من اینجا باشم اما امکانش نبود و حالا من اینجام و نمیتوانم برای شروع صبر کنم . "

او در مورد اولین بازی خود که احتمالا برابر رئال خواهد بود گفت : " امیدوارم که اولین بازی خود را مقابل رئال مادرید انجام دهم. امیدوارم آنها فکر کنند که من آماده بازی کردنم. می خواهم از بهترین لحظات در تاریخ باشگاه لذت ببرم و مثل همیشه تمام توانم را به کار گیرم و بدون هیچ شکی صد در صد متعهد خواهم بود و این چیزی است که هواداران توقع دارند . "

دیانگ درمورد تورس گفت : " از رفتن تورس سورپرایز نشدم . او در بازی های اخیر میلان به میدان نرفته است اما بازیکن بزرگی است و می تواند نقش مهمی در باشگاه ایفا کند . اما در حال حاضر میلان جایی نیست که تورس بتواند توانایی های خود را به نمایش بگذارد . بنابراین امیدوارم در اتلتیکو بتواند به روزهای خوب خود برگردد . امیدوارم فرناندو در باشگاهی که دوران کودکی اش را آنجا گذرانده به فرم ایده آل خود برسد و دوباره شروع به گلزنی کند . من به عینه در جلسات تمرینی میلان دیدم که او بازیکن سخت کوشی است و در تمرینات حضور فعالی دارد. حالا همه چیز به او بستگی دارد تا ثابت کند همچنان یک بازیکن کلاس جهانی است . "

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد