هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

حذف رئال توسط اتلتیکو با درخشش فرناندو تورس اسطوره و فوق ستاره ی اتلتیکو

هواداران فرناندو تورس : دیشب تیم اتلتیکو مادرید درحالی به مصاف رقیب دیرینه ی خود یعنی رئال مادرید رفت که در بازی رفت موفق به کسب برد شیرین دو بر صفر برابر این تیم شده بود و نیز بار دیگر تورس را در ترکیب اصلی خود میدید . این بازی برای رئال حکم مرگ و زندگی را داشت برای همین از همان ابتدا دست به حمله زدند ولی درست در ثانیه های ابتدایی کار فرناندو تورس ...

برای مشاهده ی ادامه ی متن و نتایج پیش بینی ها به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

http://s5.picofile.com/file/8164195568/74806766081393259771.jpg

 فرناندو تورس فوق ستاره و اسطوره ی اتلتیکو مادرید درست در ثانیه های ابتدایی بازی روی فرار فوق العاده زیبای گریزمان و پاس طلایی این بازیکن جوان توانست با پای غیر تخصصی خود دروازه ی کهکشانی ها را فرو بریزد و آه را از نهاد آنچلوتی بلند کند . با این گل تورس سریع ترین گل تاریخ اتلتیکو مادرید را به ثمر رسانید .

بعد از این گل بازیکنان رئال فشار بی امانی روی دروازه ی اتلتیکو آوردند و درست چند دقیقه بعد رئال توانست روی ضربه ی سر زیبای راموس، رفیق دیرین تورس دروازه را باز کند . گلی که روی اشتباه مسلم دروازبان اتلتیکو یعنی اوبالاک به ثمر رسید .

در ادامه باز هم این کهکشانی ها بودند که دست از تلاش بر نمیداشتند اما با وجود دفاع جانانه ی اتلتیکو به گل نرسیدند و نیمه ی اول با همان نتیجه ی یک بر یک به پایان رسید .

در آغاز نیمه ی دوم باز این تورس بود که باعث شگفتی همگان شد و باز هم در همان ابتدای نیمه روی پاس زیبای گریزمان صاحب توپ شد و با یک سرتوپ استادانه په په را از پیش رو برداشت و دروازه ی کیلر ناواس را برای بار دوم باز کرد .

اما دفاع اتلتیکو باز هم قدر این گل زیبا را ندانست و روی یک ضربه ی سر دیگر اینبار توسط رونالدو دروازه ی خود را گشوده دید .

در حدود دقیقه 60 بازی نیز تورس برای اینکه سیمئونه میخواست دفاعی تر بازی کند جای خود را به آردا توران داد و در ادامه گلی به ثمر نرسید و بازی با نتیجه ی دو بر دو به پایان رسید .

* جدول کلی مسابقه بروز شد برای مشاهده اینجا کلیک کنید *

 * نتایج پیش بینی ها *

خودم (آرش) : 13 امتیاز
سپهر 7 :
0 امتیاز
محمد باقر : 8 امتیاز 

ناندو : 5 امتیاز
آقا حمید :
شرکت نکرده
ام ناین : 8 امتیاز
حمید :
8 امتیاز

باران : 0  امتیاز

محمد 9 : 13 امتیاز
محسن 9 :
شرکت نکرده

نظرات 4 + ارسال نظر
MohammadReza جمعه 26 دی 1393 ساعت 16:18

ایوالله
خدایی دیروز با بازی تورس به وجد اومدم :)گل کاشت واقعا عالیه عالی

آره منم از خوشحالی تا ساعت 5 صبح بیدار بودم

محمدباقر جمعه 26 دی 1393 ساعت 19:40

سلام خوبی
من چرا امتیاز نگرفتم؟؟

داداش امتیازتو دادم که ...

محمدباقر شنبه 27 دی 1393 ساعت 09:31

آها خیال کردم همون قبلیس!! ببخشید

خواهش میکنم داداش .

محمدباقر شنبه 27 دی 1393 ساعت 20:20

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد