هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

بدون شرح : تورس، الگوی گریژمان

http://s6.picofile.com/file/8175139276/11021176_794880983930943_2436449125451745390_n.jpg

نظرات 8 + ارسال نظر
niloo ashegh nando پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 23:56

آخی گریزمن خیلی باحاله راستی آلن بهتری ؟ ایشالا که دوباره عمل نکنی

آره بچه باحالیه ...
خدا رو شکر بهترم .
دکترا میگن یکشنبه باید دوباره عمل بشم .
نگران نباشید . من به عشق شما هم که شده زنده میمونم .

محسن(9) جمعه 15 اسفند 1393 ساعت 00:16

ایشالا حالتون خوبه خوبه خوب شه اقا ارش.

مرسی محسن جون . انشاالله ...

niloo ashegh nando جمعه 15 اسفند 1393 ساعت 13:43

سلامی دوباره من قرار بود یه هفته نباشم دانشگاه تعطیل کرده ولی شانس ندارم که سه شنبه کلاس دارم و دوباره برگشتم . بچه ها راستی من دیروز تو تولدم دو تا پست تورس هدیه گرفتم و از خوشحالی جیغ زدم و یادم افتاد من 4 ساله تورسو دوست دارم وبا امسال که 19 ساله شدم میشه 5 سال

بهرتین هدیه ی ممکن رو گرفتین ولی بهترشو از من میگیرین . بهتره بیشتر از این توضیح ندم تا قافلگیر شین .

niloo ashegh nando جمعه 15 اسفند 1393 ساعت 19:03

به خدا راضی به زحمت نیستم آخه به دستتون فشار میاد . شما خوب شو روز دوشنبه بیا بگو خوب شدم این خودش هدیس

نه بابا این حرفا چیه !؟ البته من مشکلم دستم نیست . مشکل داخلیه .
اوکی . انشاالله دوشنبه خبر خوب شدنمو میدم .
بازم تولدتون مبارک

niloo ashegh nando جمعه 15 اسفند 1393 ساعت 21:43

ببخشید فضولیه میشه بگی مشکلتون چیه البته اگه دلت خواست بگو آخه دلم شور افتاد ولی بدون من برات دعا میکنم تا خوب شی به دوستانم میگم برات دعا کنن

این حرفا چیه . من اگه حرف دلمو به شما نگم به کی بگم !؟
راستش من مشکلم روده هامه . باید قسمتیش بریده بشه . منظورم از قسمتیش حدود یکی دو متره ... اگر نبرن بعد از چند وقت تبدیل میشه به سرطان ...
مرسی از این که به فکرم هستین و برام دعا میکنین .

niloo ashegh nando شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 13:40

انشاالله که خوب خوب خوب بشی دوست من سایتتون خیلی میدوستم

انشاالله ...

باران چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 19:40

آقا آرش ایشالله هر چه سریع تر سلامتی به دست بیاری خیلی ناراحت شدم خیلی ناراحت کننده بود این خبرتون خدا سلامتیتونو هر چه سریع تر بهتون برگردونه واقعا ناراحت شدم
شما یکی از پر و پا قرص ترین طرفداران تورس هستید ایشالله زودتر خوب میشید
نمیخواستم بگم ولی من حافظ قرآنم و براتون از صمیم قلب آرزوی بهبودی دارم لطفا زودتر خوب بشید

مرسی باران خانوم . مرسی از اینکه به فکر من هستین . واقعا ممنونم . من برام افتخار که با یک حافظ قرآن هم صحبتم .
فقط باران خانوم چرا چند وقته زیاد منظم تو مسابقه شکرت نمیکنین . حیفه ها ...

باران شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 23:13

شرمنده آقا آرش کلاس هام فشرده است و درسها زیاد به خاطر همین به مشکل برخوردم خودم دوست دارم بیام ولی نمیشه سعی میکنم حتما سر بزنم
خوشحالم که سلامتیتونو به دست آوردید خدا رو شکر
خوبی از خودتونه آقا آرش

چه خوب ...
مرسی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد