هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

اتلتیکو مادرید مقابل والنسیا

هواداران فرناندو تورس : یکشنبه شب تیم اتلتیکو مادرید در ورزشگاه خانگی خود یعنی ویسنته کالدرون با نزدیک ترین تعقیب کننده ی خود یعنی والنسیا دیدار خواهد کرد .

این بازی از هر نظر برای شاگردان سیمئونه از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا با پیروزی در این بازی میتوانند جایگاه سومی خود را حفظ کنند و خیالشان برای ادامه ی فصل راحت تر باشد .

پیش بینی میشود که سیمئونه از درخشش های بازی های قبلی تورس درس گرفته باشد و او را از ابتدا به زمین مسابقه بفرستد .

برای پیش بینی به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

 http://s4.picofile.com/file/8175433842/Atletico_Madrid_Vs_Valencia.jpg

  * پیش بینی من *
اتلتیکو مادرید 2 - 0 والنسیا
گلزنان اتلتیکو : فرناندو تورس (2 گل )

نظرات 15 + ارسال نظر
niloo ashegh nando شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 13:48

اتلتیکو 2 والنسیا 1 تورس و گریزمن به امید گل زنی تورس و بازی خوبش بگو ایشالا فکر کنم من تنها طرفدار دخترم که اینجوری از تورس حمایت میکنه

انشاالله . ولی باید بگم رقیبایی هم دارید مثل ناندو و باران .

محمدباقر شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 13:52

آتلتیکو 2_0 والنسیا
گلزنان آتلتیکو : (تورس دوگل)

خدا شاهده عقیده مون صاف بود!!!

محسن(9) شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 15:41

3-2 atletico
torres
grizhman
garcia

Hamid شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 17:03

2-1
atletico
torres
manzokich

niloo ashegh nando شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 18:23

راستی تواین چن روزه که شما نیستید آقا پیمان میاد یا از سایت خداحافظی کرده ؟

نه آقا پیمان خدا حافظی نکرده ولی فعالا کار داره . منم سعی میکنم هرچه زودتر بیام .

امیر شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 18:34

اتلتیکو 1 - 0 والنسیا (گل تورس)

Pe zhi شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 19:06 http://pezhmanghasemi9

آتلتیکو 2
والنسیا 1
گل : تورس و گیریزمان

farshad یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 10:29

atl 2
valencia 1
torres 2

سپهر7 یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 11:56

2_1 اتلتیکو ( مانژوکیچ_ورس)

M nine یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 12:09

2-1اتلتیکو
تورس گریژمان

mohammad_9 یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 15:32

2-1 اتلتیک تورس و گریژمن

nando یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 20:08

2_1
گریزمان مانژوکیچ

علی یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 21:33

اتلتیکو2-والنسیا1
تورس+گریزمان

niloo ashegh nando دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 09:56

Hello Kasim nist ? Agha Arash Behtar shodi

آره خدا رو شکر . عمل با موفقیت انجام شد .

niloo ashegh nando جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 12:22

سلام آقا آرش به سلامتی بهتری من دلم روشن بود میدوستم خوب میشی . ولی یه چیزی خواستم بگم روم نشد من 1 روز بعد عمل شما دکتر رفتم معدم درد میکرد دکتر بهم دارو داد گفت با اینا خوب میشه ولی اگه نشد باید آزمایش بدم من دو ساله که معدم ضعیفه میخواستم برام دعا کنید اگه زحمت نیست ببخشید که گفتم بازم شرمنده البته دکتر گفت داروها یک هفته میکشه اثر کنه . راستش من دوسال پیش 20 کیلو لاغر کردم معدم اینجوری شد ( ضعیف شد ) بازم شرمنده که این حرفو به شما زدم

سلام نیلوفر خانوم . آره منم به خاطر عشقی که به تورس و شما هوادارا داشتم بهتر شدم .
چشم نیلوفر خانوم . انشاالله هرچه زودتر خوب میشین ولی حتما پیگیری کنین . من اگر پیگیری میکردم الان مجبور نبودم نصف رودمو بندارم آشغالی ...
بابا پشکارتون منو کشت ... 20 کیلو !!! ملت دو کیلو لاغر میکنن تا دو سال عروسی میگیرن . واقعا آفرین . این مشکلم موضعی هستشو انشاالله هرچه زودتر رفع میشه .
مرسی از اینکه به من اعتماد دارین . مرسی .....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد