هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

خارج از پیج: عمل جراحی با موفقیت انجام شد

هواداران فرناندو تورس : همان طور که در هفته ی پیش شما عزیزان را از مسئله ی بیماری خودم مطلع کردم باید حالا به شما عزیزان و هواداران حقیقی فرناندو تورس عنوان کنم که بنده هم اکنون بعد از یک عمل جراحی موفق در سلامت کامل بسر میبرم و از تمامی شما عزیزان برای دعا های پاک و خالصانتون تشکر میکنم . 

از تمامی شما عزیزان معذرت خواهی میکنم بابت این چند روزی که وب رو به صورت همیشگی آپ نکردم . 

به امید آنکه تمامی بیمارانی که در بستر بیماری هستند شفا پیدا کرده و به جامعه باز گردند . 

آرش، مدیریت وب هواداران فرناندو تورس

نظرات 7 + ارسال نظر
niloo ashegh nando جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 15:28

سلام خوشحالم خوبی . خدایی ببین چه فعالم راستی تورس به تیم ملی دعوت شده تو سایت خبر خون خوندم . راستی من از فردا دانشگاه رو به خاطر عید تعطیل کردم نمیرم دانشگاه . یکم تند تند به سایت سر بزن مستر آرش ok . همیشه اولین نظرو من میدم

دم شما گرم ... بله خبرو شنیدم . مذارمش تو وب .
اوکی خدایی نمیتونستم وگرنه اینهمه شما رو منتظر نمیذاشتم . شرمنده ی شما و تمام هوادارام .

محمدباقر جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 15:31

داداش ایشالله همیشه خوب باشی!!
خدا کنه دیگه مشکلی نداشته باشی!! خیلی خوشحالم ک چیزیت نیست

چاکرتم داداش . انشاالله شما و تمام هوادارا و آدمای روی کره ی زمین همیشه خوب باشین .
مرسی داداش ...

محسن(9) جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 17:26

salam.
khodaro shokr ke khobin.
ishala khob bmounin.

مرسی ...
انشاالله

niloo ashegh nando جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 17:39

شرمنده چیه بابا شوخی کردم شما گلی

علی جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 22:11

عالی.انشالله همیشه زنده و سربلند باشی داداش.
الهم صل علی محمد و آل محمد

مرسی داداش گلم .

امیر شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 12:14

سلام .خیلی خوشحالم که بهتر هستین.منم دیروز جمکران بودم خیلی دعاتون کردم خودمم شفا گرفتم.

مرسی داداش گلم . دمت گرم .

باران شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 23:16

خدا رو شکر که بهتر شدید
ایشالله هیچ کس از اعضای سایت و هواداران تورس هیچ گاه دچار بیماری نشوند کلا هیچ کس بیمار نشه سلامتی مهمترین چیزی هست که بعضی وقتها قدرش رو نمیدونیم

مرسی ...
انشاالله ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد