هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

اتلتیکو مادرید مقابل اسپانیاول

هواداران فرناندو تورس : شنبه شب در ساعت 18:30 دقیقه به وقت ایران تیم اتلتیکو مادرید در چهارچوب رقابت های لالیگا به مصاف تیم اسپانیول خواهد رفت . این بازی برای ناندوی ما از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا با توجه به سه کارته بودن مانژوکیچ او میتواند با خیال راحت در نوک خط حمله ی اتلتیکو به همراه گریژمان قرار بگیرد و گل بزند . این بازی از آنجایی که درست قبل از بازی حساس اتلتیکو با بایر لورکوزن میباشد میتواند در روحیه ی شاگردان سیمئونه تاثیر فراوان داشته باشد . 

برای پیش بینی این مسابقه به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .    

* پیش بینی من *
اتلتیکو مادرید 3 - 1 اسپانیول 

گلزنان اتلتیکو : فرناندو تورس (2 گل ) و گریژمان

نظرات 14 + ارسال نظر
محمدباقر جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 21:22

آتلتیکو 3_1 اسپانیول
گلزنان آتلتیکو : تورس،گارسیا و گریژمان

ب جان خودم داداش گفتم پیش بینیم اینه!!! ماله تورو دیدم تعجب کردم

Hamid جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 22:40

atletico3-1
torees 2
gerizhman 1

سپهر7 شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 00:25

3_0 اتلتیکو ( گرینژمان _کوکه _ تورو)

محسن(9) شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 01:54

3-1 atleticomadrid
torres
grizhman
garcia

علی شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 09:42

اتلتیکو2-1 اسپانیول
رائول گارسیا+تورس

M nine شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 10:16

2-0اتلتیکو
تورس 2گل

امیر شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 12:19

اتلتیکو 2-0 اسپانیول (تورس و گریژمان)

niloo ashegh nando شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 15:28

Hello اتلتیکو 2 اسپانیول 0 تورس و کوکه ( به امید خدا ما میبریمممممممممممم)

Mohammad_9 شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 17:45

پیش بینی من
اتلتیکو مادرید 2-0 اسپانیول
گلزنان اتلتیکو مادرید: تورس و گریژمان

niloo ashegh nando شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 19:15

Salam chera bazooka neshoon nemide

والا در آخرین تماسی که با مسئولای این شبکه داشتم و بر اساس حساسیت های مذاکرات گروه 5+1 و نیز ...
من چه میدونم . اینم از بدبختی ماست .

niloo ashegh nando یکشنبه 24 اسفند 1393 ساعت 01:29

آخه چرا اینجوری شد خیلی نارحت شدم چرا تورس تو دقیقه 45 تعویض شد

من نمیدونم چرا هرکی اشتباه میکنه تاوانشو باید تورس بده ؟ میراندا فوتبالو با کشتی گج اشتباه گرفته اونوقت تورس باید تعویض بشه !؟

niloo ashegh nando یکشنبه 24 اسفند 1393 ساعت 01:31

میشه لطفا آقا آرش هایشان تورسو بزاری؟

توضیح میدم ...

nando یکشنبه 24 اسفند 1393 ساعت 13:55

اقا ارش ببخشید اینو میگم ولی پست های مسابقه رو خیلی دیر میزارید!!حداقل باید دو سه روز قبلش بزارید نه دقیقا یه روز قبلش!!

اوکی ... حتما همین کارو میکنم .

nando دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 23:49

ببخشید مرسی

خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد