هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

بیوگرافی (زندگینامه) فرناندو تورس به روایت نقاشی

هواداران فرناندو تورس : همه ی ما هوادارای فرناندو تورس زندگینامه ی فرناندو تورس را حفظ هستیم و به نوعی از زندگینامه ی خودمان هم بهتر آن را میدانیم اما بیشتر شما عزیزان این زندگینامه را به زبان نقاشی ندیده اید که پیشنهاد میکنم حتما این کار را انجام دهید .

در این کلیپ زیبا تمام زندگینامه ی فرناندو تورس با نقاشی های زیبا به نمایش گذاشته میشود .

برای دانلود این کلیپ زیبا به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

 http://s4.picofile.com/file/8181309318/Fernando_Torres_Drew_My_Life_By_F9Tfans_blogsky_com.jpg

نظرات 9 + ارسال نظر
niloo ashegh nando چهارشنبه 19 فروردین 1394 ساعت 13:18

سلام. اول از همه عکس بالای صفحه خیلی قشنگه. دوم اینکه بیوگرافیه خیلی باحال بود ممنون. راستی یادم رفت خوبید ؟ سوم اینکه درسا نمیزارن آدم به سایت سر بزنه ولی من چون اینجا دوس دارم دیر ب دیرم شده سر میزنم . آخر این که باز دانشگاه شروع شد.

سلام . مرسی ...
دم شما گرم .
موفق باشید

nando چهارشنبه 19 فروردین 1394 ساعت 14:03

اقا ارش ببخشید فایل دانلود مشکلی داره؟؟فایل دان رو میکنم اصلا دان نمیشه!توروخدا یه کاری کنید درس بشه,حتی من سومین نفر بودم!

چکش کردم . مشکلی نداره !!!

Mohammad_9 پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 12:29

سلام داش من چند بار میخواستم بگم اگه ممکنه اینو بذارید چون خیلی عالی بود حتی خود تورس هم دربارش توییت کرد

آره . تو وب رسمیشم گذاشته .

nando پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 15:27



دانلود نشد بازم!


هرچی میزنم untitle میاره

شما از قدیم الایام با این مسئله ی دانلود کردن مشکل داشتین . خوب یه IDM رو کامپیوترتون نصب کنید و خیالمونو راحت کنین .

nando جمعه 21 فروردین 1394 ساعت 17:32

اقا ارش من با موبایل دان میکنم نه با لپ تاپمم!!ببخشید اقا ارش اینو میگم ها ولی اگه بگین مشکلی نداره و اینا بهتره از این حرفی که زدید!اگه حوصلشو ندارید جواب من یکیو بدید میتونید بگید

کی گفته من حوصله ندارم ببخشید آخه این کنکور دهن مارو ... کرده . منم حوصله ی جواب دادن به بابامم ندارم . البته من که حرف بدی نزدم فقط لحنم یکم پسرونه بود . ببخشید دیگه من با روحیات دخترا زیاد آشنایی ندارم ! من از شما معذرت میخوام . شرمنده

nando جمعه 21 فروردین 1394 ساعت 19:06

دانلودش کردم اقا ارش نیازی نبود خودتون رو ناراحت و عصبی کنید!

کی گفته من خودمو ناراحت و عصبانی کردم !؟
ببخشید دیگه بعضی مواقع کنترلمو از دست میدم . آخه یه دانلود ساده که دیگه این حرفا رو نداره ! البته من خدایی نکرده حرف بدی که نزدم فقط گفتم باید یه IDM داشته باشید .
ببخشید من یکم پسرونه موضوعاتو حل میکنم و با روحیات دخترا آشنایی ندارم . من از شما عذر میخوام .

nando شنبه 22 فروردین 1394 ساعت 16:20

درسته دانلود ساده ای ولی بعضی مواقع هنگام دانلود قاطی میکنه!
حرف شمام درسته که کنکور دارین,منم این مدت که به اینجا سرزدم امتحان دیپلم داشتم و باید مثل چی میخوندم اما این کارو نکردم و قبول شدم خداروشکر
موقعیتتون رو درک میکنم و ازتون عذرخواهی میکنم,اتفاقا من لحن پسرا رو دوس دارم ولی شما...
الان میدونم میگید چه دختر...!!ولی خوشم اومد که گفتید با روحیه دخترا اشنایی ندارم

قبول دارم . خودم این مشکل بعضی مواقع برام پیش میاد .
خدا رو شکر
نه بابا . من همیشه میگم شما یه فرق خاصی با هوادارای دیگه ی تورس دارین .
راستشو گفتما

nando یکشنبه 23 فروردین 1394 ساعت 19:02

ممنون
بعد ببخشید یه سوال فنی دارم:این فرق خوبه دیگه,نه؟!!
شما کلا خاص هستید
میدونم شما همیشه راستشو گفتید

خواهش میکنم
بله از خوبم خوب تره
شاید باورتون نشه ولی این جمله رو تا حالا هزار نفر ریز و درشت بهم گفتن
مرسی

nando دوشنبه 24 فروردین 1394 ساعت 15:08

اقا ارش من شمارو ندیدم,ولی معلومه که ادم خاصی هستید
خواهش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد