هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

اتلتیکو مادرید مقابل رئال مادرید

هواداران فرناندو تورس : سه شنبه شب در ساعت 23:15 به وقت ایران دو تیم همشهری اتلتیکو مادرید و رئال مادرید در چهارچوب رقابت های یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت .

این بازی از حساسیت های بالایی برخوردار است . لازم به ذکر است که تیم رئال مادرید بدترین نتایج چند سال خود را مقابل تیم اتلتیکو مادرید کسب کرده .

فرناندو تورس میتواند با گلزنی در این بازی هم اتفاق بد بازی مقابل مالاگا را به دست فراموشی بسپارد و هم رئال را به حذف نزدیک تر کند .

برای پیش یبنی این مسابقه ی حساس به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

 http://s4.picofile.com/file/8182270684/atletico_madrid_vs_real_madrid_by_F9Tfans_blogsky_com.jpg

 *** پیش بینی من ***

اتلتیکو مادرید 2 - 0 رئال مادرید

گلزنان اتلتیکو : تورس و گریژمان

نظرات 18 + ارسال نظر
niloo ashegh nando دوشنبه 24 فروردین 1394 ساعت 10:23

سلام.گل ب خودی زدی که زدی ما پشتتیم تورس جان. رئال 2 اتلتیکو 2 تورس و گریزمن. باز دوتا عشقی من باهم بازی دارنولی تورس گل میزنه مطمئنم.

آره خداییش گل به خودی یه اتفاقه که برای هر بازیکن بزرگو کوچیکی میفته .
انشاالله که تورس گل میزنه ...

محمدباقر دوشنبه 24 فروردین 1394 ساعت 14:13

آتلتیکو 3_1 رئال
گلزنان آتلتیکو : تورس،گریژمان و گارسیا

Pe zhi دوشنبه 24 فروردین 1394 ساعت 14:24 http://pezhmanghasemi9

سلام . تورس اصلا اشکال نداره که گل به خودی زدی گل بخودی بهترینهای جهان هم میزنند ولی برای جبران کردن گل بخودیت و فراموش کردن گل بهخودی توروخدا گل بزن و اگر گل نمیزنی قشنگ بازی کن و مارو خوشحال کن .پیام من به النینو
پیام من به تورس . نتیجه بازی آتلتیکو 2 رعال 1
گلها رعال راموس
آتلتیکو النینو و گیریزمان
من آرزوم اینه که آتلتیکو ببره چون من با همکلاسیهام شرت گذاشتیم من گفتم آتلتیکو میبره خداکنه آتلتیکو ببره و تورس گل بزنه bye

انشاالله اتلتیکو میبره

Mohammad_9 دوشنبه 24 فروردین 1394 ساعت 15:04

2-1 تورس گریژمن

Mitra دوشنبه 24 فروردین 1394 ساعت 20:07

Maloome real mibare 4-0bara inke hamzaman roo bazi persplisiaram kam kone:P
Khelat nemikeshi nemiay kelas fizik mishini football mibini???noch...noch...noch...man dg harfi nadaram

آها ... حالا شناختم . میترا خانوم شمایید ... خوب هستین . پس این فرهاد بالاخره به یه دریدی خورد
من دیگه خودم فیزیکمو میخونم . دیگه نمیام کلاس و دلم برای همتون تنگ میشه . سلام منو به بچه ها برسونین .

علی دوشنبه 24 فروردین 1394 ساعت 20:58

سلام داش آرش.من یه راهکار بلدم که با دو تا کلیک می تونی جدول رو اعدادشو به ترتیب کنی.اگه خواستی بگو بهت توضیح بدم.
نتیجه بازی بعد هم 2بر 1 به سود اتلتیکو(گلزنان : تورس+گریزمان)

آره دادا . چرا که نه !؟ بگو ...

Hamid دوشنبه 24 فروردین 1394 ساعت 21:51

atletico 3-2
manzokich
gerizhman
torres

سپهر7 دوشنبه 24 فروردین 1394 ساعت 22:35

3_1 ریال مادرید ( گرینژمان)

علی دوشنبه 24 فروردین 1394 ساعت 23:53

اول جدول تو ، توی word کپی کن. بعدش از نوار بالای word برو تو بخش home. بعد اون وسط مستا یه AZ با یه فلش به جهت پایین میبینی! روی اون بزن یه پنجره باز میشه. تو قسمت type
number رو انتخاب کن، دایره مربوط به descending رو تیک بزن
بقیش حله.فقط قبل از همه ی این کارا ، اعداد مورد نظرتو انتخاب کن.(منظورم همون امتیازات هستش).

بابا دمت جیزززززززززززززززززززززززززززززز
خیلی کارت درسته . انجامش دادم . درست شد . جدول اصلی رو هم درست کردم . بازم اگر چیزی بلدی بگو دادا

علی سه‌شنبه 25 فروردین 1394 ساعت 11:36

قابل داش گلمو نداشت.چشم موردی بود بپرس اگه بلد بودم درخدمتم.

خیلی چاکریم

elnino9 سه‌شنبه 25 فروردین 1394 ساعت 13:22

Real madRid2.atltico mDRid1 تورس گل اتلتی رو میزنه

Mitra سه‌شنبه 25 فروردین 1394 ساعت 15:15

چى ؟دریدى؟نفهمیدم
نبودى به فرهادگفتم آرش کو گف خبرندارم حتمن یه فوتبال چیزى داره مونده ببینه حداقل جلسه آخرومیومدى:( نبودى ببینى باسیاوش دعوام شدD:

منظورم این بود که بالاخره به یه دردی خورد .
ببخشید دیگه بدون خدا حافظی رفتم .
جدی !!! چرا !؟ بابا اون که پسر خوبیه .
به بروبچ از جمله رعنا خانوم و فرهاد و شریعت و سیاوشون سلام منو برسون . بهشون بگو بیان یه آدرسی، شماره تلفنی یا ایمیلی از خودشون برام بذارن .

امیر سه‌شنبه 25 فروردین 1394 ساعت 18:54

اتلتیکو 3 - 1 رئال (تورس گریژمان تورس)

آنا سه‌شنبه 25 فروردین 1394 ساعت 22:39

1-1
Girizmn

peymn74 سه‌شنبه 25 فروردین 1394 ساعت 22:41

...girimaaan
2-1real

aqa hamid hastam سه‌شنبه 25 فروردین 1394 ساعت 22:44

3-1
Real
Grizmn

nando سه‌شنبه 25 فروردین 1394 ساعت 23:06

2_1
تورس و گریژمان

Mitra چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 12:49

فرهادحالاازچه نظربه یه دردى خورد؟البت فرهادهمیشه به یه دردى میخوردتازشم برامن آلوچه خرید:P کى تواین زمونه برایکى دیگه آلوچه میخره؟ها؟
آره سیاوش که اصن گل بى بوئه فقط بخاطرش ٢ساعت بادوستم توچارراه طالقانى ول میگشتیم:|
شادجان!کلاس خیلى وخته تموم شده ٢جلسه بعداینکه تونیومدى تموم شد خودمم ازشون خبرندارم چون جلسه آخردعوامون شد،میخاستم منم اینستاشون ایناروبگیرم ولى چون قهرکردیم....ولى الان یکم عذاب وجدان دارم اونم بخاطر فرهاد چون اون ازم طرفدارى کردولى من جلسه آخرباهمشون قهربودم حتى وختى خاستن عکس بگیرن اومدم بیرون رعنام دیدمن اومدم اونم عکس نگرف.شددیگه!اگه خبرى ازفرهادگرفتى منم خبرکن به همون ایمیلم،خب دیگه شنیدم بازیه رئال بااتلتیکوروگفتم بیام یکم اذیتت کنم برم،دیگه کردم بسته،مثلن!D:
خداوکیلى این تیم بودآخه؟دیشب تازه به این نتیجه رسیدم چقداین رودریگز جذابه!(B
ایشاالله موفق باشى عزیز درستم بخونیا!خدافز فلن!

مرسی از اینکه به من سر زدین . این وب وب خودتونه هر موقع خواستین بیان توش نظر بذارین و کاری با من داشتین تو همینجا به من بگین .
فعلا بای ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد