هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

اسامی بازیکنان دعوت شده ی اتلتیکو مادرید برای بازی مقابل رئال مادرید

هواداران فرناندو تورس : دیگو سیمئونه که این چند روز سخت مشغول آماده سازی تیمش برای بازی مقابل رئال مادرید بوده است صبح امروز لیست نهایی بازیکنان مورد نظرش را برای بازی حساس مقابل رئال مادرید منتشر کرد که نام تورس در آن دیده میشود .

برای مشاهده ی لیست کامل به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

http://s6.picofile.com/file/8182467950/2015_04_13_c.jpg

 

Goalkeepers: Moyá, Oblak

Defenders: Godín, Siqueira, Gámez, Ansaldi, Juanfran, Miranda, Giménez, Lucas

Midfielders: Mario, Tiago, Koke, Raúl García, Arda, Gabi, Saúl, Cani

Forwards: Griezmann, Mandzukic, Raúl Jiménez and Fernando Torres

نظرات 1 + ارسال نظر
niloo ashegh nando سه‌شنبه 25 فروردین 1394 ساعت 13:19

سلامممممممم. ازشانس بد من فردا کلاس دارم 7 صبح ولی بازیو نگاه میکنم تازه امتحانم دارم وای. ولی تورس واجبه خداکنه فیکس باشه از اول بازی و گل بزنه بگو ایشالا من دعا میکنم گل بزنه و میزنه آخی دلمم نمیاد راموس گل بخوره مساوی نمیتونه بشه؟

انشاالله ...
به احتمال زیاد مساوی میشه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد