هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

جدول رده بندی نهایی مسابقه ی پیش بینی ( نیم فصل دوم )

هواداران فرناندو تورس : همان طور که شما عزیزان و هواداران فرناندو تورس از آن مطلع هستید بنده در نیم فصل دوم همانند نیم فصل اول مسابقه ی پیش بینی بازی های اتلتیکو مادرید را در وب قرار دادم و خدا را شکر با استقبال خوبی مواجه شد .

حالا این مسابقه ی پیش بینی با پایان یافتن بازی اتلتیکو مادرید در این فصل پایان پذیرفته است .

برای مشاهده ی جدول نهایی رده بندی و اطلاع از برندگان این مسابقه به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

 

http://s4.picofile.com/file/8165914934/10940468_787982384605897_7882612396429544435_n.jpg

 قبل از هر چیز میخواستم از تمامی عزیزانی که ما را در اجرای این مسابقه یاری کرده اند نهایت سپاس و قدردانی را داشتبه باشم . مخصوصا از کسانی که به طور منظم در این مسابقه ی پیش بینی شرکت کرده اند تشکر مخصوص میکنم و امیدوارم در تمامی مراحل زندگی خود موفق باشند و همینطور با جدیت کار های خود را انجام دهند .

همان طور که از جدول پایین نیز مشخص است نفر اول این مسابقه ی حساس آقای محمد 9 میباشد . که به ایشان تبریک ویژه میگویم .

نفر دوم این مسابقه ی پیش بینی بنده ی حقیر هستم که البته بنده تصمیم دارم تا جایزه ی مربوط به نفر دوم را به نفر سوم این مسابقه یعنی آقای محمد باقر اهدا کنم و جایزه نفر سوم را به نفر چهارم یعنی ناندو خواهم داد .

از محمد 9 ، محمد باقر و همینطور ناندو خواهش میکنم که شماره های تلفن همراه خود را برای دریافت جوایز در قسمت نظر سنجی بنویسند . شماره شما عزیزان نمایش داده نخواهد شد .


*** جدول 10 نفر برتر مسابقه ی پیش بینی ***


مقامشرکت کنندگانامتیازات
نفر اولمحمد 9269 امتیاز
نفر دومخودم (آرش)265 امتیاز
نفر سوممحمد باقر242 امتیاز
نفر چهارمناندو232 امتیاز
نفر پنجمسپهر 7 220 امتیاز
نفر ششمحمید205  امتیاز
نفر هفتمنیلو عاشق ناندو185 امتیاز
نفر هشتمعلی175 امتیاز
نفر نهممحسن 9153 امتیاز
نفر دهمامیر126 امتیاز

نظرات 6 + ارسال نظر
امید یکشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 13:49

سلام ببخشید میشه بگید جایزش
چیه؟

بله ... 20000 و 10000 و 5000 تومان شارژ برای نفرات اول تا سوم

nando یکشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 15:38

اول از همه اقا ارش میخوام بهتون تبریک بگم و دوم از اینکه این مسابقه پرهیجان رو گذاشتید ممنونم...به طرفدارای النینیو هم تبریک میگم که داره به روزای خوبش برمیگرده

مرسی . قابلی نداشت ...
جواب اون یکی نظرتون : نه راه نداره یا باید یه شماره ی گوشی بدین یا یه آدرس ایمیلی یا هر چیزی که بتونم جایزه رو بهتون تقدیم کنم . من از نیت شما خبر دارم ولی باید جایزه رو قبول کنین وگرنه ناراحت میشم .
والا به خدا من پسر بدی نیستم . شما دیگه باید تا الان منو شناخته باشین . یه آدرس ایمیل هم کافیه . بعد که گوشیتون درست شد از این شارژاستفاده میکنین .

niloo ashegh nando یکشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 18:45

ای وای هفتم شدم ولی ایشالا دفه بعد میبرم

انشاالله ...

nando دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 13:21

اقا ارش مگه من میگم شما پسر بدی هستید؟!اخه متاسفانه من ایمیل ندارم,اصن دروغ نمیگم!
خب ناراحت نشید خواهش میکنم,من الان واقعیتش اینه که هیچی ندارم تا بعد امتحانات میخوام موبایل تازه بگیرم...

باشه ثنا خانوم . من وظیفم بود که به شما چیزی که حقتون بودو بدم . ایراد نداره انشاالله دفعه های بعد ...

masoud.f9t چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 18:12

updateکنیییییییید وب رو.لطفا

چشم داداش . اون موقع که هر روز وبو آپ میکردم یکی نبود یه فوش به ما بده حالا که دو روز وبو آپ نکردم همه مدعی شدن ...

nando پنج‌شنبه 7 خرداد 1394 ساعت 17:12

اقا ارش لطفا ناراحت نشید خوب,من گفتم بخدا ایمیل ندارم وگرنه چون میدیدم ناراحت میشید حتما هدیه رو قبول میکردم,خواهش میکنم ناراحت نشید
الان منم خیلی ناراحت شدم بخدا

نه بابا این حرفا چیه !؟ ناراحتی برا من معنی نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد