هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

فرناندو تورس :"فصل پیش رو برای من فصل خاصی است"

هواداران فرناندو تورس : فرناندو تورس اسطوره ی باشگاه اتلتیکو مادرید طی یک مصاحبه با خبرنگاران صحبت هایی در مورد فصل پیش رو و همچنین شماره ی شانس خود یعنی 9 کرده است که شما عزیزان میتوانید در ادامه ی مطلب متن  این مصاحبه را مشاهده  فرمایید .

http://s3.picofile.com/file/8204162492/999.jpg

  به گزارش AS، فرناندو تورس در مقابل خبرناگاران حاضر شد و در مرود سوال ها و مسائل زیر صحبت کرد .

 شمـاره 9: "من تشکر می کنم که فرصت بازی با همان شماره ای که سال ها به عنوان فوتبالیست در اینجا به تن می کردم را به من داده اند . امسال برای من فصل خاصی است ."

 بازی کردن در چین : "هنگامی که به اتلتیکو مادرید بازگشتم چرخه ای را کامل می کردم . من از بودن در اینجا بسیار خوشحالم و به هیچ چیز دیگری فکر نمی کنم ."

 در کارنامه ورزشی خود چه چیزی ناقص مانده است ؟ خیلی چیزها. هنگامی که یک نفر فوتبال بازی می کند ، دلایل زیادی دارد و می خواهد رویاهایی که به عنوان یک پسر بچه داشت جامه عمل بپوشاند. من هنوز باید عناوینی به دست آورم. برای مثال در کارنامه من جای یک عنوان لیگ خالی است. من هیچوقت فاتح لیگ نشده ام و کسب این عنوان همراه با اتلتیکو خاص خواهد بود. شما باید همیشه برای همه چیز اشتیاق داشته باشید، فتح عناوین قهرمانی چیزی است که دلتنگش هستم. من برای رسیدن به این هدف زندگی و هرچیزی که دارم را می دهم . "

 چه انتظاری از فصل پیش رو دارید ؟

کسب پیروزی های متوالی احساس بسیار خوبی دارم و مصمم به بازی کردن هستم . من هنوز سال های خوبی پیش رو دارم و می خواهم اینجا از آنها لذت ببرم . و می خواهم هواداران همراه با من لذت ببرند . و فتح عناوین قهرمانی، چه امسال چه سال بعد و یا بعد از آن . "

به امید درخشش فرناندو تورس در فصل پیش رو ........

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد