هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

پیج هواداران فرناندو تورس در اینستاگرام

هواداران فرناندو تورس : همان طور که میدانید تنها شبکه ی اجتماعی ای که فرناندو تورس خودش آن را بروز رسانی میکند اینستاگرامش میباشد . برای همین بنده تصمیم گرفتم تا یک فن پیج که مخصوص هواداران این وب میباشد در اینستاگرام راه اندازی کنم تا عکس ها و گل ها راحت تر در اختیار شما عزیزان قرار بگیرد .

***توجه داشته باشید که تمامی عکس ها و گل هایی که در اینستاگرام قرار میگیرد در این وب نیز به طور جداگانه قرار خواهد گرفت .

Instagram : F9T.FANS

http://s3.picofile.com/file/8205794576/F9T_FANS_Instagram.jpg

نظرات 6 + ارسال نظر
niloo ashegh nando پنج‌شنبه 22 مرداد 1394 ساعت 09:01

سلام .... مرسی بابت اینستا گرام و بروز رسانی سایت

سلام
خواهش میکنم

nando پنج‌شنبه 22 مرداد 1394 ساعت 13:23

ممنون

خواهش میکنم

nando شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 17:19

اقا ارش ببخشید یه سوال؟!!
خیلی وقته این پیجه اینستا رو دارید؟

نه یک ماهم نیست . تازه درستش کردم

nando یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 20:27

اخه پست زیاد گذاشتید....فک کنم روزی 5,6 پست میزارید,
به زنم به تخته خیلی فعالید
ببخشیدا اقا ارش

آفرین منم بودم همین فکرو میکردم.آره زیاد پست میذارم
نه بابا این حرفا چیه ...

nando سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 14:17

خیلیم خوبه....
دمتون گرم که ناراحت نشدید

مرسی ...
نه بابا ... من بلد نیستم ناراحت بشم . چجوریه هست اصلا یکی به من یاد بده

Mohammad_9 سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 17:06

لامصب اینجام تبلیغ میکنی خب اسم مارم میگفتی

والا چه تبلیغی برو فالوئرای منو ببین 10 تا هم اضافه نشده . اوناییم که اضافه شده برای شات تو بود نه از اینجا .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد