هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

پیروزی خفیف اتلتیکو مادرید مقابل لاس پالماس

هواداران فرناندو تورس : دیشب تیم اتلتیکو مادرید در ساعت 23 به وقت ایران در ورزشگاه خانگی خود یعنی ویسنته کالدرون به مصاف تیم نچندان قدرتمند لاس پالماس رفت و در پایان توانست این تیم را با نتیجه ی .....

برای مشاهده ی ادامه ی متن و نیز مشاهده ی تحلیل بازی به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

 http://s6.picofile.com/file/8207925376/IMG_20150823_085500.jpg

شب گذشته تیم اتلتیکو مادرید توانست در ورزشگاه ویسنته کالدرون تیم نچندان قدرتمند لاس پالماس را با نتیجه ی  یک بر صفر ببرد و اولین سه امتیاز خود را در رقابت های لالیگای اسپانیای امسال دشت کند . تک گل اتلتیکو را در این بازی آنتون گریژمان از روی یک ضربه ی آزاد در دقیقه ی 16 به ثمر رساند . این گل در ادامه ی بازی پاسخی نداشت و بازی با همان نتیجه ی یک بر صفر به پایان رسید . البته یکبار بازیکنان لاس پالماس و یک بار هم کوکه ی تیر دروازه ی  حریف را به لرزه در آوردند .

فرناندو تورس در این بازی که حساسیت زیادی هم نداشت از ابتدا بر روی نیمکت نشسته بود و جکسون مارتینز بجای او در زمین ایفای نقش میکرد . این بازیکن نتوانست در 60 دقیقه حضور خود در زمین کار خاصی انجام دهد و موفق به گلزنی نشد . مشکل اصلی جکسون عدم هماهنگی با تیم و مخصوصا هافبک های تیم بود که همین امر باعث میشد نتواند خود را در موقعیت گل قرار دهد .

فرناندو تورس از دقیقه ی 60 وارد زمین شد اما با آن تورس همیشگی کمی فرق داشت و نتوانست کار خاصی در زمین انجام دهد و بازی قابل قبولی از خود ارائه نداد . او همچنین در محوطه ی جریمه ی لاس پالماس تمارض کرد و داور بی درنگ کارت زردی را به او داد تا تورس در اولین بازی این فصل با کارت زرد جریمه شود .

بازی بازیکنان اتلتیکو مادرید در این بازی به هیچ عنوان در حد تیمی که برای قهرمانی میجنگد نبود و هیچکدام از بازیکنان این تیم در حد و اندازه های خود نبودند و حتی گلی هم که زده شد اشتباه دروازبان لاس پالماس بود که به درستی جایگیری نکرده بود و شوت گریژمان به سر مدافع لاس پالماس خورد و با یک انحراف به سادگی به گل تبدیل شد . در این بازی بازیکنان اتلتیکو مادرید از عدم هماهنگی با یکدیگر رنج میبردند که دلیل اصلی این مشکل، بازی های تدارکاتی کم این تیم مقابل تیم های گم نام آسیایی و اسپانیایی بود که آن انسجام لازم را در تیم بوجود نیاورد و هنوز هم به نظر میرسد دیگو سیمئونه ترکیب اصلی خود را پیدا نکرده و درحال آزمایش ترکیب های مختلف است .

دیگو سیمئونه با توجه به عملکرد ضعیف شاگردانش از بازیکنانش حمایت کرد و گفت : " از بازی همه راضی هستم . "

البته نباید از این نکته قافل شویم که این اولین بازی اتلتیکو در لالیگای اسپانیا بود و هنوز زود است که این تیم را قضاوت کنیم .

به امید درخشش بیشتر اتلتیکو مادرید و فرناندو تورس در بازی های پیش رو ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد