هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

نتایج پیش بینی های بازی اتلتیکو مادرید مقابل سویا

هواداران فرناندو تورس : همان طور که در پست قبل نیز به آن اشاره شد، دیشب تیم اتلتیکو مادرید توانست طی یک بازی دقیق و حساب شده با نتیجه ی سه بر صفر و با گل های کوکه گابی و جکسون مقابل تیم قدرتمند سویا پیروز شود و سه امتیاز حساس این بازی را کسب کند .

شما عزیزان نیز برای این بازی پیش بینی هایی به ثبت رسانده بودید که میتوانید در ادامه ی مطلب نتایج پیش بینی های خودتان و دیگر عزیزان را مشاهده فرمایید .

 http://s6.picofile.com/file/8209425368/b.jpg

 *جدول نتایج کلی به زودی در وب قرار خواهد گرفت*


*پیش بینی های دوستان شرکت کننده*


خودم (آرش) : 7 امتیاز

سپهر 7 : 0 امتیاز

محمد 9 : 2 امتیاز

محمد باقر : 2 امتیاز

ناندو : 15 امتیاز

محسن 9 : 15 امتیاز

امیر: 2 امتیاز

حسین رجبی : 15 امتیاز

مبینا : 2 امتیاز

مسعود: 15 امتیاز

ام ناین : 2 امتیاز
 ممد تورس : 0 امتیاز

پارسا : 0 امتیاز

حمید النینو : 2 امتیاز

علی ام وی : 0 امتیاز

امیر سامان : 2 امتیاز

علی : 2 امتیاز


***افراد غایب***


نیلو عاشق ناندو

سروش

جواد تورس

اشکان

مصطفی

قاسم تورس

نظرات 6 + ارسال نظر
nando دوشنبه 9 شهریور 1394 ساعت 20:28

وای بیشترین امتیاز ولی چقد زیادیم هااااا!!!ما خیلی باهوشیم

آورین

masoud دوشنبه 9 شهریور 1394 ساعت 23:25

سلام آرش جون بازم ممنون از زحماتت
میخواستم بگم به نظرم اگه اسامی رو یا ب ترتیب نمره ای ک گرفتن یا به ترتیب حروف الفبا بذاری بهتره بازم دمت گرم داش...

سلام مسعود جون. نوکرم.وظیفس.
راستش مسعود جون نمیدونی چقد سخته تمام پیش بینیارو دونه دونه حساب کنی حالا بنویسی با هزارتا بدبختی. خداییش یک ساعت وقتمو میگیره.حالا بیام مرتبشونم بکنم نابود میشم.
حالا سعیمو میکنم.دمت گرم که پیشنهاد خوب میدی.

ali-mv سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 14:26


ایراد نداره باو ایشالا دفه ی بعد جبران میشه .

nando سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 14:34


خوب اقا ارش دوره ی قبل نمیدونم یکی از بچه ها بود گفت نمیدونم چیکارش کنین(چقد قشنگ دارم میگم) بعد دو بار بزنین رو صفحه مرتب میشه یکی بود به نام فک کنم علی اقا!!!ببخشید اگه متنه پیچیده شد!البته اگه فضولی کردم ببخشید


آره یادم اومد کیو میگین . به اون سادگی هاییم که شما میگی نیست خداییش ولی من سعی میکنم یه کاریش بکنم . باز اگر نشد شرمندتونم .

masoud سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 14:48

میدونم حق داری
اگه زحمتت بیشتر میشه ک بیخیالش داش... بارم ممنون. ..


سعی میکنم این کارو بکنم ولی اگر نشد شرمنده .
بازم دمت گرم که نظر میدی

ali جمعه 13 شهریور 1394 ساعت 16:52

من نه شرکت کرردم نه غایب بودم

کلا هیچی نبودم)))):
بوق

شما سروری علی جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد