هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

بدون شرح : تمرینات فرناندو تورس

http://s6.picofile.com/file/8210167850/2015_09_03_d.jpg

نظرات 5 + ارسال نظر
ali جمعه 13 شهریور 1394 ساعت 16:26

مرسی...جونم مو

نوکرم

Siavash9 جمعه 13 شهریور 1394 ساعت 16:45

بازو هارو !

آره

ali جمعه 13 شهریور 1394 ساعت 20:20

مرسی قالب..خسته نباشید
بازم موی تورس.عشقه

خواهش میکنم قابلی نداره
آره . عشقه ...

ali جمعه 13 شهریور 1394 ساعت 20:54

اقا من میخوام خزش کنم باز نظر بزارم
کسی مشکل داره بگه
خخخ
ینی خدا وکیلی بازم موی تورس
اصلا اسمی شده باو
خخ.خزش کردم دیه.دمت.گرم


داداش تو هرچقد دلت خواست نظر بذار . حله . من بشخصه پشتتم
انصافا موش عالیه

nando جمعه 13 شهریور 1394 ساعت 20:55

عاااااالی
و هم اینطور تغییرات دوباره....جالبه

مرسیییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد