هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

برد اتلتیکو مادرید مقابل گالاتاسرای با درخشش گریژمان / گزارش خلاصه ی بازی

هواداران فرناندو تورس : دیشب در ساعت 23:15 به وقت ایران تیم اتلتیکو مادرید در اولین بازی خود در چهارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم گالاتاسرای رفت و در پایان توانست با دو گل زیبای گریژمان این تیم را در ورزشگاه ترک تلکام آرنا شکست دهد و اولین سه امتیاز خود را به دست آورد .

خلاصه ی بازی : دیگو سیمئونه در ابتدای این بازی ......

برای مشاهده ی ادامه ی متن خلاصه ی بازی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .

 http://s3.picofile.com/file/8212371834/Fernando_Torres_vs_GALA_By_F9Tfans_ir.jpg

 دیگو سیمئونه که در مصاحبه ی خود پیش از بازی از سخت بودن بازی تیمش مقابل گالاتاسرای سخن به میان آورده بود در ابتدای این بازی ترکیبی را وارد زمین کرده بود که کمتر از سوی سایت های فوتبالی پیش بینی شده بود . در این ترکیب فرناندو تورس که در بازی حساس تیمش مقابل بارسلونا موفق به گلزنی شده بود از ابتدا حضور نداشت . ویتو هم که تا کنون در ترکیب اصلی تیم اتلتیکو مادرید از ابتدا قرار نگرفته بود اینبار در این بازی سخت مقابل گالاتاسرای از ابتدا وارد زمین شد . همچنین نیمکت نشینی گابی هم جالب توجه بود .

تیم اتلتیکو مادرید در آغازاین بازی حساس بسیار عالی کار کرد و در همان ابتدا با دو ضربه ی ویتو که در چهارچوب قرار داشت دروازه ی گالاتاسرای با خطر مواجه شد . تیم گالاتاسرای در شروع این بازی بسیار دفاعی بازی کرد و از ناحیه ی راست دفاعی خود بسیار ضربه دید و سرانجام این آنتون گریژمان بود که تواسنت روی پاس زیبای خوان فران دروازه ی این تیم را فروبریزد .

پس از این گل باز هم این اتلتیکو مادرید بود که بر بازی سوار شد و دروازه ی تیم گالاتاسرای را تهدید کرد تا اینکه باز هم این آنتون گریژمان بود که روی پاس زیبای دیگو گودین دروازه ی گالاتاسرای را برای بار دوم باز کرد .

پس از گل دوم آنتون گریژمان همه چیز به نفع تیم گالاتاسرای تغییر کرد و آن ها با سامان دادن به دفاع ضعیف خود چند حمله ی خطرناک را ترتیب دیدند . آن ها با استفاده از ارسال های خطرناک بارها دروازه ی اوبلاک را تهدید کردند اما موفق به گلزنی نشدند . اسنایدر مهره ی اصلی تیم گالاتاسرای در ایجاد این حملات بود اما واکنش های زیبای یان اوبلاک مانع به گل رسیدن تیم ترکیه ای شد .

در این نیمه تیم گالاتاسرای یک تعویض اجباری انجام داد و داور کارت زردی از جیب خود بیرون نیاورد .

نکته ی جالب توجه این نیمه تحرک بسیار کم جکسون مارتینز بود که به عنوان یک عنصر خنثی در زمین فعالیت میکرد و هیچ موقعیتی به دست نیاورد و هیچ کار خاصی انجام نداد .

در ابتدای نیمه ی دوم تیم گالاتسرای یک تعویض انجام داد . در آغاز این نیمه همانند نیمه ی اول باز هم این تیم اتلتیکو بود که توانست حملات خوبی انجام دهد و در راس این حملات ویتو قرار داشت اما باز هم این بازیکن جوان موفق به گلزنی نشد .

سرانجام فرناندو تورس اسطوره ی باشگاه اتلتیکو مادرید در دقیقه ی 60 بجای جکسون مارتینز که اصلا در جریان بازی حضور نداشت وارد زمین شد و دو دقیقه ی بعد گابی بجای ویتو به زمین آمد .

در ادامه ی کار این تیم گالاتاسرای بود که بازی را در دست گرفت و توانست باز هم روی ارسال های خوب بازیکنان کناریش صاحب موقعیت شود اما باز هم موفق به گلزنی نشد . نکته ی جالب این بازی عملکرد ضعیف مدافعین تیم اتلتیکو مادرید بود که موقعیت های زیادی را به حریف داد .

فرناندو تورس در ادامه توانست خوب کار کند و تیم اتلتیکو مادرید را به بازی برگرداند . در یکی از خطرناک ترین صحنه های بازی آنتون گریژمان در مصاف تک به تک با دروازبان درحالی که فرناندو تورس را در کنار خود داشت، به این بازیکن پاس نداد و خواست برای سومین بار دروازه را باز کند که نتواسنت .

الیور تورس نیز در دقیقه ی 80 بجای سائول وارد زمین شد اما نتواسنت کار خاصی را صورت دهد و بازی با همان نتیجه ی دو بر صفر به نفع اتلتیکو مادرید به پایان رسید .

در این نیمه گابی از اتلتیکو مادرید و ییلماز و یاسین از گالاتاسرای کارت زرد دریافت کردند .

نظرات 1 + ارسال نظر
ashkan چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 14:28

خلاصع بازی رو بذار دیگه ارش

داداش من خلاصه ی بازی رو هیچوقت نمیذارم . هایلایت تورسو میذارم که اونم فعلا رو سایتا قرار داده نشده .
اشکان جان باید بگم که شما به دلیل شرکت نکردن در سه مسابقه پیش بینی متوالی از لیست شرکت کنندگان حذف شدی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد