هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

نتایج پیش بینی های بازی اتلتیکو مادرید مقابل گالاتاسرای

هواداران فرناندو تورس : همان طور که گفته شد دیشب تیم اتلتیکو مادرید در اولین بازی خد در رقابت های لیگ قهرمانان مقابل تیم گالاتاسرای به پیروزی شیرین دو بر صفر رسید .

بعضی از عزیزانی که سه مسابقه ی متوالی را پیش بینی نکرده بودند از جدول شرکت کنندگان حذف و شرکت کنندگان جدید بجای آن ها به این جدول اضافه شدند که اسامی این عزیزان در ادامه ی مطلب نوشته شده است . عزیزان شرکت کننده در مسابقه ی پیش بینی امتیازات خوبی را دریافت کرده اند که دعوت میکنم در ادامه ی مطلب این امتیازات را مشاهده فرمایید .

 http://s6.picofile.com/file/8212396342/ATM_vs_GALA_By_F9Tfans_ir.jpg

***توجه : آقایان سروش، جواد، قاسم، اشکان و نیز نیلوفر خانم به دلیل شرکت نکردن در سه مسابقه ی پیش بینی متوالی از جدول شرکت کنندگان در مسابقه حذف و آقایان آسورا، سیاوش، رامین و عرفان بجای این عزیزان به شرکت کنندگان در مسابقه ی پیش بینی پیوستند .

  *جدول نتایج کلی مسابقه پیش بینی*
* کلیک کنید *


*پیش بینی برتر مسابقه*


آرش (خودم) : 3(جایزه)+25 امتیاز


*پیش بینی های دیگر دوستان شرکت کننده*


 محمد 9 : 15 امتیاز

 ناندو : 15 امتیاز

محسن 9 : 15 امتیاز

حسین رجبی : 7 امتیاز

امیر سامان : 15 امتیاز

مبینا : 15 امتیاز

پارسا : 15 امتیاز

مصطفی : 10 امتیاز

علی ام وی : 17 امتیاز

آسورا : 0 امتیاز (ویرایش شد)

سیاوش : 10 امتیاز

رامین : 5 امتیاز

عرفان : 7 امتیاز


***افراد غایب***


سپهر 7

حمید النینو

علی

محمد باقر

امیر

ام ناین

مسعود

ممد تورس

نظرات 6 + ارسال نظر
Masoud چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 14:55

وااااااااااااای من حواسم نبود آرش یاد رفت وای حیف شد دی
گه ای بابا
آرش لیگ قهرمانان و لالیگا باهم جمع میشه پیش بینی ها یا نه
خب من نمیدونستم ک لیگ قهرمانان هم پیش بینی دارین

مسعود جون بابا یه زیرنویس بده بفهمم چی میگی
ایراد نداره داداش گلم اصلا ناراحت نباش . راحت میتونی جبران کنی . من خودم تو دوره های قبل فاصله ی 100 امتیازی رو جبران کردم .
فقط داداش از این به بعد حواست باشه که برای تمام بازیای اتلتیکو چه تو لالیگا چه تو لیگ قهرمانان و چه تو کوپا دلری مسابقه ی پیش بینی گذاشته میشه .
ایشالا دفعات بعد

Ali-mv چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 15:19

من سه چهار بازی هی گفتم گریژمان گل میزنه که نمیزد
سر این بازی گفتم نمیزنه دوتا زد یعنی شانس ..


شانسه دیگه ... یموقع پیش میاد اینجوری میشه
ایشالا دفعات بعد

nando چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 16:12

با اقتدار من و شما اولیم!
حالا دیگه یکی از این شکلک ها دقیقا درسته واسه ما!!!
نخبه ایم ما

محمدباقر چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 20:50

سلام داداش آرش خوبی؟؟؟
ببخشید خبر نداشتم ک پیش بینیه

سلام محمد جون . مرسی داداش خوبم
برای تمام بازیای اتلتیکو مسابقه پیش بینی گذاشته میشه .
ایراد نداره ایشالا دفعات بعد

asura پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 02:34

داداش من چند بار پیام دادم میخوام در مسابقه شرکت کنم ولی شما توجهی نمیکنید.

داداش من عزیز سرور بزرگوار ... من هر دو بار قبلی ای که شما پیام دادی رو جواب دادم اما شما نرفتی چک کنی ببینی من چه جوابی به شما دادم. الانم شما رو شرکت دادم که . اون عاشورا ای که اونجا نوشتم امتیازشم 0 هستش عمه بزرگه ی بنده نیست' شمایی. تازه میخواستم یاسر که اسمتونه رو بنویسم ولی گفتم شاید شما متوجه نشی اسم شما باشه برا همین asura یا به ترجمه ی من عاشورا رو نوشتم .
الان دوباره پیام بده چرا به من جواب نمیدی

asura پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 15:13

ممنون از زحمات شما ولی اون عاشورا نیست آسورا هستش

خواهش میکنم وظیفس
خداوکیلی من با توجه به 19 سال عمری که از خدا گرفتم *آسورا* نشنیده بودم ولی *عاشورا* برا فامیلی شنیده بودم . شرمنده درستش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد