هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

انتقاد از عملکرد سایت طرفداری و آقای عادل فردوسی پور

هواداران فرناندو تورس : حدود 4 سالی بود که با رفتن فرناندو تورس از لیورپول به چلسی با مبلغ هنگفت 58.5 میلیون یورو و افت این بازیکن در این تیم لندنی تقریبا تمامی سایت ها، روزنامه ها، مجله ها و حتی گزارشگران دنیای فوتبال به انتقاد شدید از عملکرد تورس پرداخته بودند که با رفتن ناندو از چلسی این قضایا پایان یافته بود اما باز هم برخی از سایت های ایرانی و نیز گزارشگر فوتبالیمون یعنی آقای عادل فردوسی پور دست از سر تورس ورنمیدارند !!!

من به عنوان یک هوادار تورس تحملم تموم شده و میخوام حرف دل هوادارای تورسو بگم و از این سایت و این گزارشگر انتقاد کنم . 

برای مشاهده ی ادامه ی متن به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .

 *حتما به ادامه مطلب بروید*

http://s3.picofile.com/file/8219048118/10580039_735799416484177_2512981245608830096_n.jpg

 متاسفانه نویسندگان سایت طرفداری که سایتی بسیار قابل احترام است و مرجع خبری فوق العاده ای میباشد نسبت به فرناندو تورس بسیار بی رحم بوده و همیشه با لحنی تند نسبت به این بازیکن محبوب دنیای فوتبال (البته در اروپا) حرف میزنند . در جدیدترین پستی که این وب درمورد تورس قرار داده بسیار ناعادلانه درباره ی ناندو صحبت شده طوری که تمام خدمات تورس در چلسی نادیده گرفته شده است !!! این سایت نوشته : " فرناندو تورس در چلسی به هیچ موفقیتی دست نیافت . " این حرف برای یک هوادار واقعی تورس که از افتخارات تورس آگاهی دارد مسخره است اما شخصی که اطلاعات زیادی از ناندو ندارد این حرف را با توجه به سابقه ی وب باور میکند .

 افتخاراتی که فرناندو تورس در چلسی کسب کرده قابل شمارش نیست . بخشی از نوشته های عکس بالا مربوط به افتخارات ناندو در چلسی میباشد .

مهم ترین گل های تاریخ باشگاه چلسی توسط تورس به ثمر رسیده . چلسی با گل تورس توانست بارسا را از پیش رو بردارد و به فینال راه پیدا کند و در نهایت قهرمان لیگ قهرمانان شود . با گل تورس بود که چلسی قهرمان لیگ اروپا شد . با گل تورس به اورتون بود که چلسی به طور مستقیم به لیگ قهرمانان صعود کرد تا مورینیو را مجاب کند از رئال به چلسی برگردد . تورس در بردن FA Cup با گل هایی که زد و پاس گل هایی که داد به چلسی کمک شایانی کرد .

 تورس در فصل سرمربی گری بنیتز توانست بهترین گلزن چلسی شود و حتی از خوان ماتا که دو سال پیاپی بهترین بازیکن چلسی شده بود هم بیشتر گل زد . 

درست است که این بازیکن همانند دوران طلاییش در اتلتیکو مادرید و لیورپول نتوانست موفق باشد اما آیا این درست است که بگویید هیچ موفقیتی کسب نکرد!!!؟؟؟

 اما الان میرسیم به آقای عادل فردوسی پور که رفتارش با اسمش اصلا میونه ای نداره . به اندازه ای دل من و هوادارای تورس از ایشون پره که مجبورم در صحبت با ایشون لحنمو عوض کنم . ایشون یک لیورپولی هستن و بنده و تمامی هوادارای تورس لیورپول رو دوست داریم اما ایشون به دلیل رفتن تورس از لیورپول بسیار از دست این بازیکن عصبانی هستن به طوری که هنوزم در گزارش هایی که تورس در زمینه از این بازیکن بدگویی میکنن حتی وقتی که تورس پایش به گلزنی باز میشه با متلک گفتن باعث آزار هواداران تورس میشه . ایشان در بازی سال گذشته ی  اتلتیکو مادرید مقابل بارسلونا که تورس در همان ابتدای بازی موفق به گلزنی شد با گفتن متلک جگر هوادارای تورسو سوزوند . نمونه ی این متلک ها را بارها این آقای عادل درمورد تورس بکار بردند . حتی الان وقتی بازی چلسی را که تورس در آن نیست گزارش میکنن باز هم از تورس بدگویی میکنن . این درحالیه که کسایی که باید این کار تورسو میبخشیدن، بخشیدن .

 استیون جرارد اسطوره ی باشگاه لیورپول از همه بیشتر از رفتن تورس عصبانی و ناراحت شد به طوری که در اولین رویارویی لیورپول با چلسی ای که تورس در اون حضور داشت حتی به صورت این بازیکن نگاهم نکرد . اما همین جرارد چند هفته بعد زنگ میزنه به تورس و براش آرزوی موفقیت میکنه تورسم ازش دلجویی میکنه . حتی جرارد تورس رو به بازی خیریه ی خداحافظی خودش از لیورپول دعوت میکنه و در تیم خودش قرار میده .

 هوادارای انگلیسی لیورپول که تعصب مثال زدنی درمورد تیمشون دارن و با رفتن تورس پیراهن این بازیکن رو آتش زدند در بازی خیریه ی خداحافظی جرارد با عشق تمام آهنگ تورسو فریاد زدن و نشون دادن که تورسو بخشیدن .

 اینجاست که یه مثل قدیمی هست که میگه : " شاه میبخشه شاقلی نمیبخشه ! "

عملکرد سایت طرفداری و آقا عادل باعث شده نوجوان های کشور ما از تورس فقط یه رقم 50 میلیونی و افت رو فهمیده باشند که این مایه ی تاسف تمام هوادارای تورسه و من امیدوارم تو عملکردشون تجدید نظر کنن .

نظرات 11 + ارسال نظر
ممد تورس یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 18:17

واقعا حرف دل همه ی طرفدارای تورس رو زدی آرش
امیدوارم این حرفت به گوش فردوسی پور و بقیه برسه

دیگه نمیتونستم تحمل کنم .
به طرفداری که میرسه ولی فردوسی پورو فک نکنم

عرفان یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 20:46

ایول داش ارش
واقعا کاره حوبی کردی تا چشم این منتقدان تورس دربیاد
به امید اینکه به دسته طرفداری و عادلم برسه تا دیگه ازین حرفا نزنن

دم شما هم گرم عرفان جون . تو همیشه پشت من بودی . دمت گرم

سالار یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 20:48

" کار سایت طرفداری و فردوسی پور اصلا درست نیست"

منم همینو میگم

پشتت هستم یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 20:55

واقعا خیلی ازش بدم میاد مخصوصا سر بازی بارسا که وقتی تورس پا به توپ شد گفت... واقعا جیگرمو سوزوند!!! واقعا...
ولش کن اصلا ارزش صحبت کردن در موردش رو نداره،بعضی ها فکر می کنن عقل کل هستن و هر چی به ذهن کوچیک و مسخره اشون می رسه رو می گن،گور...،تف تو ...،@$@#$#$$%$%#
یه ایمیلی یه چیزی به این برنامه 90 یا به سایتشون بده خواهشا!!!
شما از طرف ما واقعا حداقل یه پیام براش بفرست و همه چی رو راجع به خودش و انتقاداتش بگو حتما حتما به کتاب جدیدش هم اشاره کن((((هنر شفاف اندیشیدن))) حتما اشاره کن!!!!!

Siavash9 یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 21:33

واقعا مطلب کامل و پیام روشنی دادی... امیدوارم کمی رفتار این افراد به خاطر احترام به سلیقه ما هوادارا تغییر کنه...ممنون

مرسی سیاوش جان

عارف یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 22:20

مرده شور فردوسی پور رو ببرن با امدش فقط از نود سالانه بین 700 تا 800 میلیونه...بعدشم دلم از این خنک شد ک این سیاه مو وز وزی نا عادل دلش پاره پاره شد اول با رفتن لوئیس سوارز دوم هم با رفتن سوارز سوم هم استرلینگ پهارم هم راجرز... کر خدا ک ب ارزوش نمیرسه حالا جالا... واقعا کسایی ک از تورس بد میگن چیزی از فوتبال و از تورس مخصوصا نمیدونن

آره عارف جون . درآمدش سر به فلک میزنه بعد میاد تو تلویزیون مظلوم بازی درمیاره .
منم دلم خنک شد سوارز رفت حالش گرفته شد . حقشه .
حرفتو 100% قبول دارم . کسایی که از تورس بد میگن هیچی از تورس نمیدونن .

پشتت هستم یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 22:47

حالا واقعا جمله ی دیوید بکهام در مورد تورس رو می فهمم.

یه مشکل در مورد تورس وجود داره و اون اینه که مردم فقط اشتباهاتشو می بینن!!!

این جمله رو باید طلا بگیرن . طلاااااااااااااااااااااااااااا

nando یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 22:53

خب بخدا الان دلم پر شد اخه بی انصافا شما دارید به کسی میخندید که تونست تو ۹دقه کار بارسا رو تموم کنه تونسته با سن کمی که تو اتلتی داشته و باحضور کسای دیگه از جمله همین سیمونه کاپیتان باشه!خوب دقت کنید همه این حرفاتون واسه اینه که بهترین بازیکنتون رو تو اون ادوار از دست دادید و الان دارید حسرت نبودنش رو میخورید...چرا واسه لباس سوارز رو اتیش نزدید پس خودتونم میدونید هیچ کدوم از بازیکناتون فففففففرررررررنننننااااننندددووووو
ما نمیشه پس از خدا میخوام همیشه حسرتشو بخورید
JUS FERNANDO TORRES

مرسی واقعا دم شما گرم که همیشه پشت من و تورس بودید و هستید .
حرفاتونم کاملا حق و درسته

محمدباقر دوشنبه 4 آبان 1394 ساعت 13:08

من میخوام بدونم این سایتا با زدن این حرفا میخوان چیو ثابت
کنن؟؟! هر بازیکنی ی زمان اوج و افت داره!!!
الانم تو اوجه اگه این سایتا بذارن

منم همینو میگم . نابودمون کردن باو . بسه دیگه

siavash 9 سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 13:35

با این که افت کرده ولی پشتکار خوبی داره

آره واقعا ...

M.A1021 سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 21:50

باسلام
من واقعا نمیدونم که جناب عادل فردوسی پور این اطلاعاتو از کجا میاره.ولی صد در صد از نا کجا آباد میاره
حیف تورس که عادل بخواد درموردش نظر بده

مرسی از نظرت هوادار عزیز تورس .
والا منم نمیدونم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد