هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

حرکت زیبای فرناندو تورس در تمرینات اتلتیکو مادرید

هواداران فرناندو تورس : فرناندو تورس در بازی مقابل والنسیا بسیار عجیب بازی میکرد و با تورس همیشگی فرق های بسیاری داشت و تمامی هوادارانش را با این بازی شوکه کرد اما درست روز بعد آن بازی دلیل این حواس پرتی ناندو در زمین معلوم شد . بله ... بچه ی سوم تورس، السا به دنیا آمد .

حالا فرناندو تورس با خیالی آسوده و خوشحال و البته با روحیه ی بالا به تمرینات تیم اتلتیکو مادرید بازگشته و خود را برای بازی های پیش رو آماده میکند .

تورس در تمرین دیروز توانست با یک حرکت عالی یک گل زیبا در مصاف با فیلیپه لوییز به ثمر برساند که دعوت میکنم در ادامه مطلب این کلیپ را مشاهده فرمایید .

http://s3.picofile.com/file/8219833000/2015_10_28_d.jpg

نظرات 4 + ارسال نظر
nando جمعه 8 آبان 1394 ساعت 00:39

وای عشقه من عزیزم!!!چقد قشنگ خوشحالی کرد
مبارک باشه ایشالله میگم اقا ارش عکسش نیست؟ یه حسی دارم نسبت بهش دوسش دارم

آره
عکس خاصی ازش بیرون نیومده ولی به زودی ...
منم ندیده عاشقش شدم

ممد تورس جمعه 8 آبان 1394 ساعت 12:51

آقا کسی رو نورا حساب نکنه چون خودم میخام برم خاستگاریش


پس من برم سراغ السااااااا

nando جمعه 8 آبان 1394 ساعت 16:43

هههههه
اقا ارش ما رو هم واسه عروسیتون دعوت کنید!!!فکر کنید دوماد تورس شید
وووااااییییی منم میخوام
ولی ناندو چه بی ذوق اصلا ازش عکسی نذاشته توی اینستاش! من بودم تا حالا1000000عکس میذاشتم ازش


آره فعلا مث اینکه نمیخواد عکسشو بذاره . گذاشت حتما تو وب میذارم

pedram شنبه 9 آبان 1394 ساعت 12:28

هه هه هه هه ووووووووو.....

چی شده باز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد