هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

نتایج پیش بینی های بازی اتلتیکو مادرید مقابل دپورتیوو (ویرایش شد)

هواداران فرناندو تورس : همان طور که میدانید تیم اتلتیکو مادرید درحالی که پیش بینی میشد مقابل تیم دپورتیوو لاکرونیا کار سختی نداشته باشد و یک برد راحت را کسب کند، مقابل این تیم با نتیجه ی مساوی 1 بر 1 متوقف شد . اصلی ترین دلیل این تساوی بد هنگام از دست رفتن موقعیت های زیاد از سوی شاگردان دیگو سیمئونه بود .

با این تساوی شما عزیزان هم نتوانستید پیش بینی های خوبی انجام دهید که دعوت میکنم در ادامه مطلب نتایج پیش بینی های خود و دیگر دوستانتان را مشاهده فرمایید .

 http://s6.picofile.com/file/8220320442/depor_atm_8.jpg

 *جدول نتایج کلی مسابقه پیش بینی*
* کلیک کنید *


*پیش بینی های دوستان شرکت کننده*


آرش (خودم) : 0 امتیاز

سپهر 7 : 5 امتیاز

محمد 9 : 0 امتیاز

  ناندو : 0 امتیاز

محسن 9 : 5 امتیاز

حسین رجبی : 0 امتیاز

پارسا : 0 امتیاز

 علی ام وی : 5 امتیاز

ممد تورس : 0 امتیاز

محمد باقر : 5 امتیاز

 میلاد : 5 امتیاز

علی : 5 امتیاز

مبینا : 0 امتیاز

سیاوش : 5 امتیاز

امیر سامان : 5 امتیاز

عرفان : 5 امتیاز

مسعود : 5 امتیاز


***افراد غایب***


آسورا

ام ناین

مصطفی

نظرات 1 + ارسال نظر
مسعود سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 15:22

سلام آرش من پیام دادم ک قبل بازی نظر دادم چرا ثبت نکردی؟!!!!

سلام مسعود جون .
داداش من نگاه میکنم دوباره ببینم هستش یا نه . اگر بور حتما درست میکنم .البته حرفت برام سنده و حتما درستش میکنم . شرمندتم به خدا این بلاگ اسکای باعث میشه بعضی مواقع اینجوری بشه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد