هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

حمایت از فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس : همان طور که میدانید متاسفانه فرناندو تورس نتوانسته است در تیم اتلتیکو مادرید در رقابت های این فصل انتظارات را براورده کند و تنها توانسته است 2 گل به ثمر برساند .

اکنون این بازیکن خوش استیل دنیای فوتبال احتیاج به حمایت دارد و وظیفه ی ما هواداراست که از این بازیکن حمایت کنیم تا به روز های اوجش برگردد .

نظرات 3 + ارسال نظر
چی بگم؟ پنج‌شنبه 3 دی 1394 ساعت 16:29

سلام داش و بقیه عاشقان تورس
یه چند وقتی شده که دیگه اون شور و هیجان تو این وبلاگ نیست و البته به خاطر ناکامی های تورس هستش! داش من اول فصل بهت نگفتم که تورس این فصل دهنش سرویسه!بعد شما گفتی که نه بابا نگران نباش تورس این فصل میترکونه از اول فصل هم معلوم بود دیگه سیمءونه وقتی 3 4 تا مهاجم میخره و اعتقادی به تورس نداره و فقط حرف میزنه مثل مورینیو معلوم بود قضیه به چی ختم میشه!واقعا دارم به این فکر نزدیک نر میشم که تورس فوتبالش تموم شده البته فقط تورس نیست خود فوتبال هم همینطور شده و واقعا داره به آخر خط میرسه و برای اثباتش فقط کافیه الان رو با سال 2010 به قبل مقایسه کنی!از انگلیس 4 تا تیم بودن که هر کدوم واقعا میتونستن قهرمان چمپونز لیگ بشن لیورپول چلسی آرسنا منچستر یونایتد و اما حالا لستر تیم اول جدوله!اون موقع واقعا نمی تونستم تیم منتخب رو انتخاب کنن چون به اندازه 5 6 تا تیم بازیکن شایسته و خفن وجود داشت مثلا تو مهاجم ها دروگبا،تورس،میلیتو،زلاتان،دل پیرو،توتی،راءول،بنزما،فورلان،شفچنکو،هانری،وان پرسی،اتوءو،پاتو،اینزاگی، و ... الان ناموسا چند تا مثال میتونی بزنی که حتی به اندازه یکی از افراد این لیست خوب باشه؟در سطحش باشه؟؟؟داش من واقعا از ته قلبم تورس رو دوست دارم ولی واقعا وقتی نگاه میکنم میبینم چه خبره دیگه واقعا چه کار میتونم بکنم؟
آرسن ونگر واقعا راست میگفت که دیگه بازیکنی نیست که ما بخریم! فوتبال چقدر قبلا حال میداد نگاه کردنش!!

سلام داداش گلم .
آره برا اینکه تورس زیاد گل نزده کلیپیم ازش درست نشده که بذارم تو وب .
آره یادمه . سیمونس دیگه البته تا حدودی حق داره توزس یکم پیر شده . اسم اون مورینیو رو نیار حالم بهم میخوره . تورس هنوزم فرصت داره بهتر میشه .
قبول دارم فوتبال از لحاظ تاکتیکی بهتر شده ولی از نظر هیجان خیلی کمتر شده . حرفتو کاملا قبول دارم فوتبال هیجانش خیلی کمتر شده .
داداش هممون تورسو از ته قلبمون دوس داریم . الانم که افت کرده ما باید پشتش باشیم . الان تورس به حمایت احتیاج داره .
البته ونگرم زیاد شکر میخوره ولی کلیات حرفشو قبول دارم

nando جمعه 4 دی 1394 ساعت 00:41

ببخشید اقا ارش را من عصری 4 بار پیام دادم همش مینوشت امکان ثبت نظر وجود نداره بعدش گفتم شاید چون زیاده اینطوریه کمش کردم دیدم نه هی اینطوریه نسبت به نظر چی بگم خیییلییی کمترم بود...اعصابم داغون شد

والا به خدا منم دیگه اعصابم خورد میشه . بدبختی اینجاس که هیچ راهیم نداره . شرمندم به خدا

nando شنبه 5 دی 1394 ساعت 22:20

نه شما چی بگید
اعصاب منم خورد شود بخدا....گفتم بابا همش سه خط شده چرا هی میگه امکان ثبت نظر وجود نداره چند بار ریست کردم هی خوب نشود!!خواستم خودمو بزنم


مهم نیست اگر نظرتونم ثبت نشد من حدس میزنم ممکنه شما چه نظری درمورد پست داشته باشین
خودتونو اذیت نکنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد