هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

تورس در بازی مقابل رایو وایکانو فیکس خواهد بود

هواداران فرناندو تورس : دیگو سیمئونه در مصاحبه ی مطبوعاتی خود پیش از بازی تیمش مقابل رایو وایکانو در چهارچوب رقابت های لالیگای اسپانیا عنوان کرده است که ...

برای مشاهده ی متن مصاحبه به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .

 

 دیگو سیمئونه درمورد فرناندو تورس گفت:" من از هر کسی توقع دارم حتی از خودم توقعات زیادی دارم . تورس کسی است که عاشق باشگاه است و یک الگوی واقعی است . فردا او بازی را آغاز خواهد کرد و من امیدوارم که بازی خوبی انجام دهد . او به دنبال گل مشهوری است که در تقیب آن است که آن صدمین گل اوست . ناندو باید فشار ناشی از آن را کنار بگذارد که البته من فک نمیکنم او فشاری را حس کند . "

به امید گلزنی فرناندو تورس در این بازی ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد