هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

تولد کوکه، ساویچ و داوید سیلوا

هواداران فرناندو تورس : امروز تولد کوکه، ساویچ و داوید سیلوا بود که جا داره به هواداراشون تبریک بگیم . البته امروز تولد یکی از بهترین هوادارای تورس و وب ما یعنی ثنا خانوم که با نام کاربری ناندو همیشه با کامنت های پر انرژیشون به ما روحیه میدن هم بود که همینجا یه تبریک ویژه به ایشون میگم و براشون آرزوی سلامتی و موفقیت میکنم .

نظرات 3 + ارسال نظر
nando شنبه 19 دی 1394 ساعت 13:24

ممنونننن نمیدونم چه جوری تشکر کنم واقعا ممنونم
ای چه خوب ایول به کوکه و سیلوا مشهور شدم....
البته امروز تولدمه...امتحانمم دادم خیلی خوب استادم ببینه کیف میکنه
دوباره تشکررررر:گل

شما نباید تشکر کنین من باید ازتون تشکر کنم که همیشه با کامنتاتون به من روحیه میدین
آره
ایول منم امتحانمو عالی دادم40 تا نمونه سوال بهمون داده بود از تو همونا 8 تا سوال داد منم که همشو حفظ کرده بودم نوشتم
خواهش میکنم

یوسف یکشنبه 20 دی 1394 ساعت 07:25

شانسو نگا مردم به داوید سیلوا و کوکه معروف میشن ما به خوان فران

nando یکشنبه 20 دی 1394 ساعت 11:55

خواهش میکنم...تنها کاریه که میتونم واسه طرفدارای ناندو انجام بدم
ولی اقا ارش منظور من این بود که من خوب نبودم
افرین به شماااااا....
من 200 تا مسئله بود 100 تا پرسش 200صفحه
200 تا مسئله رو حفظ کردم ولی نابود شدم دیگه

به هر حال مرسی از کامنتای خوبتون
آورین ... عجب حوصله ای دارین شما ... من جاتون بودم میگفتم بیخیال ایشالا ترم بعد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد